ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تبلتی که آینده بازی های رومیزی را دگرگون خواهد کرد [تماشا کنید]

بسیاری بازی های رومیزی را اجداد بازی های ویدیویی امروزی می دانند. با وجود پیشرفت تکنولوژی و عرضه کنسول های بازی مختلفی طی سال های اخیر، این بازی ها با حفظ همان شکل همیشگی، هنوز ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ تیر ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

بسیاری بازی های رومیزی را اجداد بازی های ویدیویی امروزی می دانند. با وجود پیشرفت تکنولوژی و عرضه کنسول های بازی مختلفی طی سال های اخیر، این بازی ها با حفظ همان شکل همیشگی، هنوز هم طرفداران خودشان را دارند.

حال پروژه مستقل جدیدی با نام PlayTable در حال شکل گیری است که به احتمال زیاد آینده بازی های رومیزی را دگرگون خواهد کرد. در این تبلت که در زمان عرضه از 25 بازی کلاسیک رومیزی پشتیبانی خواهد کرد، به گذاشته شدن یا برداشته شدن مهره ها واکنش نشان داده و افکت های صوتی و تصویری خاصی را هنگام رخ دادن اتفاقی مهم در بازی از خود نشان می دهد.

برای مثال در صورتی که کارت حمله را روی صفحه بگذارید، افکت برخورد آتش، رعد و برق یا هر قدرت مربوط به شخصیت شما روی صفحه نمایش تبلت قابل مشاهده خواهد بود. همچنین برخی از محیط ها می توانند تخریب پذیر باشند و با حرکت کاراکتر یا شروع شدن جنگ، ظاهرشان به طور کلی عوض شود.

تبلت بازی PlayTable از یک صفحه نمایش 24 اینچی بهره می برد که به احتمال زیاد به نوع خاصی از سیستم عامل اندروید مجهز خواهد شد. همچنین با توجه به حجم 5.5 کیلویی این تبلت، نباید از آن به عنوان یک وسیله بازی قابل حمل یاد کنیم.

جالب است بدانید که در شخصی سازی مهره های PlayTable از فناوری بلاکچین استفاده خواهد شد. استفاده از بلاکچین به این معنا است که این کمپانی بدون نیاز به داشتن سرور مرکزی، امکان ساخت حالت های گوناگون و برنامه ریزی برای مهره ها را به شما خواهد داد.

همچنین بر خلاف تبلت های مشابه، در صورت گم شدن مهره، برنامه ریزی شما از بین نخواهد رفت بلکه همانند یک کارت دیجیتالی، به آن برای همیشه دسترسی خواهید داشت.

از 1 تا 8 نفر به صورت همزمان، قادر به بازی کردن با این تبلت خواهند بود. احتمالاً باید در پاییز سال جاری شاهد عرضه PlayTable با قیمتی حدود 350 دلار باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی