ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروشگاه مایکروسافت
تکنولوژی

تغییرات جدیدی برای فروشگاه مایکروسافت در راه است

چند وقتی است که ردموندی‌ها توجه ویژه‌ای به فروشگاه محصولات نرم‌افزاری خود نشان می‌دهند. اوایل ماه ژوئن بود که شواهدی دال بر ارائه قابلیت نصب از راه دور اپلیکیشن‌ها در سایت فروشگاه مایکروسافت رؤیت شد؛ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

چند وقتی است که ردموندی‌ها توجه ویژه‌ای به فروشگاه محصولات نرم‌افزاری خود نشان می‌دهند. اوایل ماه ژوئن بود که شواهدی دال بر ارائه قابلیت نصب از راه دور اپلیکیشن‌ها در سایت فروشگاه مایکروسافت رؤیت شد؛ خصوصیتی که البته سال‌هاست صاحبان موبایل‌های ویندوزفونی به آن دسترسی دارند.

اما به نظر می‌رسد که حالا نوبت به تغییرات بزرگتری در فروشگاه مایکروسافت رسیده است. بعضی منابع از آزمایش بخش‌ها و قابلیت‌های جدیدی در مایکروسافت استور خبر می‌دهند که احتمالا به صورت تدریجی در اختیار کلیه کاربران قرار خواهند گرفت.

فروشگاه مایکروسافت

یکی از این قابلیت‌ها که بالاتر اشاره کردیم، امکان نصب از راه‌ دور اپلیکیشن‌های مایکروسافت روی دیوایس‌های مختلف است. به لطف این ویژگی می‌توانید فقط با یک کلیک روی لینک دانلود هر اپ، آن را روی تمام دیوایس‌های مبتنی بر ویندوز خود نصب کنید که بسیار جالب و مفید به نظر می‌رسد.

اما تغییرات فروشگاه مایکروسافت فقط به این مورد محدود نیستند. گفته شده که به زودی بخشی به نام Wish List (فهرست خواسته‌ها) هم به فروشگاه اضافه می‌شود تا بتوانید اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و محصولات سخت‌افزاری که توجه‌تان را جلب کرده‌اند را به آن بیفزایید تا سر فرصت آن‌ها را بررسی کنید. البته گزارشات حاکی از آنند که متأسفانه این فهرست خواسته‌ها هنوز قابل اشتراک گذاری با دیگران نیست.

اما در کنار این تغییرات مایکروسافت قصد دارد که دستی به سر و رو و ظاهر فروشگاه هم بکشد. به همین خاطر از همین حالا روی هدر فروشگاه و کنترل‌های ناوبری شروع به ایجاد تغییراتی کرده که تجربه کاربری بهتری را برایتان به ارمغان می‌آورند.

تغییراتی که از آن‌ها صحبت کردیم فعلا در مرحله آزمایشی به سر می‌برند و هنوز مشخص نیست که چه موقع برای کلیه کاربران منتشر خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی