ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار مشخصاتی منتسب به اولین موبایل بهره مند از اندروید گو سامسونگ

به تازگی تصویر و مشخصات یک گوشی به خصوص لو رفته است که به نظر می‌رسد اولین موبایل بهره مند از اندروید گو سامسونگ باشد. بر اساس تصویر لو رفته، به نظر می‌رسد که موبایل مذکور قرار ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

به تازگی تصویر و مشخصات یک گوشی به خصوص لو رفته است که به نظر می‌رسد اولین موبایل بهره مند از اندروید گو سامسونگ باشد. بر اساس تصویر لو رفته، به نظر می‌رسد که موبایل مذکور قرار است به عنوان قسمتی از محصولات اقتصادی برند گلکسی J عرضه گردد.

اندروید گو سامسونگ

این گوشی با شماره مدل SM-J260F شناخته می‌شود و به احتمال قوی نسخه‌هایی بین المللی بوده و قرار است به بازار جهانی عرضه گردد. این در حالی است که سامسونگ خاطر نشان نموده که مدل های SM-J260G و SM-J260M را در برخی بازارها آزمایش کرده و قصد دارد آنها را به کل بازار جهان عرضه کند.

گوشی یاد شده از یک صفحه نمایش ۵ اینچی سوپر امولد بهره می‌برد که هنوز مشخص نیست که نسبت تصویر و رزولوشنی آن چه رقمی خواهد بود. یک چیپست اگزینوس ۷۵۷۰ در این سیستم تعبیه شده که از چهار هسته با بیشینه‌ی فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز بهره می‌برد.

اندروید گو سامسونگ

علاوه بر این ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۱ گیگابایت در موبایل قرار گرفته است. البته استفاده از چنین مقدار رم برای این کوشی مسئله عجیبی نیست چرا که پلتفرم اندروید گو برای حافظه‌هایی بیشتر از ۱۰۲۴ مگابایت طراحی نشده است.

بر اساس مشخصات لو رفته، یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در این موبایل تعبیه شده و یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپرساعتی برایش تامین نیرو خواهد کرد.

در عکس مشخصات لو رفته این موبایل نام اندروید ۸.۱ اوریو به جشم می‌خورد اما با توجه به اینکه سامسونگ قصد دارد این موبایل را در دسته‌ی گوشی های اقتصادی خود قرار دهد، به نظر می‌رسد که این موبایل از سیستم عامل اندروید گو بهره ببرد و اولین موبایل بهره مند از اندروید گو سامسونگ باشد.

همانطور که می‌دانید اندروید گو نسخه سبک شده ای از اندروید بوده و به همین دلیل فاقد بسیاری از اپلیکیشن های از پیش نصب شده است. به همین دلیل اپلیکیشن های ویژه این سیستم عامل تحت عنوان نسخه های Go یا Lite در فروشگاه گوگل پلِی برای آن در نظر گرفته شده است.

 

تماشا کنید: مقایسه هواوی Y7 پرایم 2018 و گلکسی J7 پرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی