ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پس از تایم وارنر، AT&T با خرید AppNexus جای پای خود را در تجارت تبلیغات محکم کرد

کمپانی AT&T به تازگی خبر از خرید شرکت AppNexus داده است؛ یک شرکت فعال در زمینه تبلیغات دیجیتال که به غول اپراتوری آمریکا کمک خواهد کرد تا جای پای خود را تجارت تبلیغات محکم تر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۵

کمپانی AT&T به تازگی خبر از خرید شرکت AppNexus داده است؛ یک شرکت فعال در زمینه تبلیغات دیجیتال که به غول اپراتوری آمریکا کمک خواهد کرد تا جای پای خود را تجارت تبلیغات محکم تر کرده و وارد رقابتی جدی تر با امثال گوگل، فیسبوک و ورایزن شود.

آنطور که خبرگزاری وال استریت ژورنال گزارش داده، AT&T طی سال های پیش رو و با بهره گیری از اطلاعات عظیمی که از طریق سرویس های وایرلس خود درباره مشتریان به دست آورده، برای ارائه تبلیغات شدیداً متمرکز برنامه ریزی کرده و می خواهد به این طریق، توجه تبلیغ دهندگان را به خود جلب کند.

مدیران AT&T اخیراً به ادغام کمپانی خود با کمپانی تایم وارنر چراغ سبز نشان دادند که درهای تازه ای را در تجارت تبلیغات به روی AT&T باز کرده و امکان کنترل محتوای تبلیغاتی کانال های تلویزیونی مختلف، نظیر TNT ،TBS ،CNN و سایر کانال های زیر نظر تایم وارنر را مهیا می کند.

بنابراین انتشار خبر خرید AppNexus به هیچ وجه اتفاقی نیست و AT&T تبلیغات تلویزیونی را یکی از نقاط تمرکز خود در این خرید تازه اعلام کرده است. به گفته برایان لسر، مدیرعامل AT&T «تکنولوژی های تبلیغات، تحلیل های همزمان و تکنولوژی را با محتویات ویدیویی و تلویزیونی پریمیوم ما ادغام خواهد کرد».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی