ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نماشا

پخش زنده جام جهانی 2018 در نماشا [رپورتاژ آگهی]

مایه افتخار مجموعه نماشا است که با همراهی کاربران ویدیوهای خود توانسته است جایگاه هفتمین سایت پربازدید ایرانی را از آن خود کند. در همین راستا به‌منظور خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به بینندگان خود، مجموعه‌ای از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

مایه افتخار مجموعه نماشا است که با همراهی کاربران ویدیوهای خود توانسته است جایگاه هفتمین سایت پربازدید ایرانی را از آن خود کند.

در همین راستا به‌منظور خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به بینندگان خود، مجموعه‌ای از برنامه‌ها و سرویس‌های ویژه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته‌ایم.

پخش زنده رویداد جام جهانی 2018

با قرار گرفتن در روزهای پر تب‌وتاب جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، وب‌سایت اشتراک ویدیویی نماشا با همکاری تلویزیون اینترنتی آیو اسپرت، این امکان را فراهم نموده‌اند که علاقه‌مندان به فوتبال بتوانند به‌صورت زنده از بازی‌های در حال انجام را در صفحه پخش زنده مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ نماشا در این لینک دیدن کنند.

همچنین فوتبال دوستان می‌توانند از طریق کانال آیو اسپرت در وب‌سایت نماشا در جریان اتفاقات، حواشی و سایر برنامه‌های متنوع این رویداد بزرگ قرار بگیرند.

سرویس‌های ویژه سایت اشتراک ویدئو نماشا

ازآنجا که همیشه راحتی استفاده کاربران از امکانات موجود در این سایت در اولویت قرار داشته است، این امکان نیز فراهم شده است تا تمامی کاربران بتوانند از امکان افزایش کیفیت ویدیو‌ها برای آپلود مستقیم از وب‌سایت YouTube از 480pبه 720p، استفاده کنند.

همچنین تمامی کاربران فعال در سایت می‌توانند با استفاده از سرویس جدید MPEG-DASH در بخش تنظیمات، با توجه به‌سرعت اینترنت خود، کیفیت ویدیوی خود را بین 144p تا 720p تنظیم کنند و از تماشای آن بدون هیچ‌گونه قطعی لذت ببرند.

همچنین حجم ویدیوهای آپلودی توسط کاربران با حساب‌های‌ تائید شده (Verified Account)، از 2GB به 4GB افزایش‌یافته و درعین‌حال این کاربران ویژه، امکان انتخاب تصویر پیش‌نمایش (Thumbnail) را نیز برای ویدیوهای خود، خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی