ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام ارائه تب اکسپلور جدید برای کاربران اپلیکیشن را آغاز کرد

مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک در جریان کنفرانس F8 که ماه گذشته برگزار شد، از اعمال تغییراتی در بخش اکسپلور اینستاگرام خبر داد. به نظر می‌رسد که پس از گذشت حدودا یک ماه، از امروز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۰

مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک در جریان کنفرانس F8 که ماه گذشته برگزار شد، از اعمال تغییراتی در بخش اکسپلور اینستاگرام خبر داد. به نظر می‌رسد که پس از گذشت حدودا یک ماه، از امروز ارائه این تغییرات به طور تدریجی برای کاربران اپلیکیشن آغاز شده است.

اینستاگرام
برای مشاهده در ابعاد کامل کلیک کنید.

تب اکسپلور جدید اگر چه تغییرات ریز و درشتی به همراه داشته، اما این تغییرات بنیادین نبوده‌ و روی ظاهر کلی این بخش تأثیر زیادی نداشته‌اند. همچنان با ورود به اکسپلور، با محیط کاربری تشکیل شده از کاشی‌ها مواجه می‌شوید که محتوای درون آن بسته به علایق شما گردآوری شده‌اند.

اما تغییر جدیدی که در همین قسمت نظرتان را جلب می‌کند، بخش تازه‌ای برای نمایش کانال‌های جدید بسته به موضوعات مختلف است. این بخش را می‌توانید در قسمت بالای تب اکسپلور مشاهده کنید.

کانال‌های مذکور شامل دسته‌هایی مثل ورزش، فیلم و تلویزیون و ... می‌شوند و گزینه جدید “For You” هم به شما کلکسیونی از پست‌های دیگر کاربران (این بار هم بسته به سلایق و نحوه تعامل‌تان در گذشته) پیشنهاد می‌دهد.

زاکربرگ در جریان F8 ضمن رونمایی از بخش اکسپلور جدید اعلام کرد که ویدیو چت دو نفره و گروهی هم در شرف اضافه شدن به اینستاگرام هستند. اما تا این لحظه که خبر را می‌خوانید، هنوز خبری از آنها در آخرین نسخه اپلیکیشن نیست.

همچنین توجه داشته باشید که بخش اکسپلور جدید هم به صورت تدریجی در حال انتشار است و ممکن است تا رسیدنش به حساب کاربری شما لازم باشد که چند روز دیگر منتظر بمانید. آخرین نسخه اینستاگرام را می‌توانید همین حالا از اپ‌استور یا گوگل‌پلی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۵ تیر ۱۳۹۷

    اینم فیلتر شد رفت

مطالب پیشنهادی