ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی Brawl Stars بالاخره برای اندروید منتشر شد؛ اثر جدید سازندگان کلش رویال [دانلود کنید]

بعد از انتظارات فراوان و در حالی که بعضی از بازیکن‌ها خیال می‌کردند آخرین ساخته استودیو سوپرسل، سازنده عناوین محبوب کلش رویال و کلش آو کلنز، کنسل می‌شود اما دقایقی پیش این استودیوی فنلاندی بالاخره ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

بعد از انتظارات فراوان و در حالی که بعضی از بازیکن‌ها خیال می‌کردند آخرین ساخته استودیو سوپرسل، سازنده عناوین محبوب کلش رویال و کلش آو کلنز، کنسل می‌شود اما دقایقی پیش این استودیوی فنلاندی بالاخره نسخه اندروید «برول استارز» (Brawl Stars) [بررسی دیجیاتو] را به صورت محدود منتشر کرد و نشان داد که روند ساخت بازی به خوبی پیش می‌رود.

تقریبا دو سال پیش بود که سوپرسل از Brawl Stars رونمایی کرد. بلافاصله هم بازی روی iOS و منطقه کانادا انتشار یافت. در حالی که فنلاندی‌ها برنامه داشتند نسخه نهایی عنوان جدیدشان را در کریسمس 2017 منتشر کنند ولی نه خبری از ورژن کامل شد و نه بازی به اندروید آمد. با این حال عرضه Brawl Stars برای اندروید نشان می‌دهد که بالاخره بازی مرحله‌های پایانی توسعه خود رسیده است.

برخلاف کلش آو کلنز و کلش رویال که روی ارائه یک تجربه واحد دست گذاشته‌اند، Brawl Stars ترکیبی از چند مینی گیم مختلف است که هر چند در تمامی آن‌ها با یک مکانیزم گیم پلی مشترک طرف هستیم ولی همگی دارای قوانین خاص خود برای پیروزی و بعضا ویژگی‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند.

پیش از شروع هر کدام از حالت‌های گیم پلی، می توانید شخصیت خود را از میان مبارزین که در بازی با نام برولر (Brawler) شناخته می شوند، انتخاب کنید. سپس نوبت به رفتن به میدان نبرد می رسد، جایی که دوربین از بالا بوده و به کمک دکمه سمت چپ کاراکتر را حرکت می دهید و با آیکون‌های سمت راست تیراندازی خواهید کرد.

Brawl Stars

برای آشنایی بیشتر با بازی و تفاوت‌های آن با دیگر سوپرسل پیشنهاد می‌کنیم بررسی نسخه iOS دیجیاتو از برول استارز را از دست ندهید. بد نیست اضافه کنیم که بازی فعلا تنها برای کشورهای هنگ کنگ، ماکائو، مالزی، سنگاپور، کانادا، فنلاد و چند منطقه دیگر عرضه شده است.

اگر خواستید برول استارز را دانلود کنید، جدا از استفاده از لینک‌های کمکی می‌توانید راهنمای دانلود بازی‌ها از فروشگاه گوگل‌پلی را مطالعه نمایید. بد نیست اضافه کنیم هنوز مشخص نشده بازی کی به انتشار جهانی می‌رسد ولی با توجه به انتشار نسخه اندروید احتمالا تا پایان امسال نسخه نهایی هم منتشر خواهد شد.

دانلود Brawl Stars برای اندروید: چگونه ارور راه اندازی را برطرف کنیم؟

راهنمای دانلود Brawl Stars

راه اول: بازی فعلا Region Lock است و به همین خاطر هنگام تجربه بازی با وی پی ان هم باز با ارور بالا مواجه خواهید شد. برای اینکه این مشکل را برطرف کنید:

1 - کافیست در قسمت تنظیمات گوشی Cache یا دیتای مربوط به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) و سرویس گوگل موبایل (Google Service) را پاک کنید.

2 - فیلترشکن را روی یکی از مناطقی که بازی سافت لانچ (مثلا کانادا یا نروژ) شده بگذارید و سپس به گوگل پلی بروید.

3 - در نهایت بازی را از آنجا دانلود کنید.

حالا بدون مشکل Brawl Stars برای‌تان اجرا می‌شود و می‌توانید از تجربه بازی لذت ببرید. عکس پایین مربوط به تست نسخه اندروید است.

راهنمای نصب Brawl Stars

راه دوم: بیابید فرض کنیم قبلا فایل نصب بازی را از لینک‌های کمکی گرفته‌اید و دیگر نمی‌خواهید چیزی دانلود کنید. در این صورت دو مرحله روش قبل را تکرار نمایید. اما این بار احتیاجی نیست بازی کامل دانلود شود؛ بعد از آنکه چند مگابایت از اپلیکیشن دریافت شد، روند دانلود را متوقف کنید. اکنون فایل نصبی که قبلا گرفتید را نصب کنید.

Brawl Stars

Brawl Stars

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 142.4 / 78.61 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Erfan.26
    Erfan.26 | ۶ تیر ۱۳۹۷

    شما از کدوم وی پی ان استفاده کردین من هر چی نصب کردم کانادا نداشت

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۶ تیر ۱۳۹۷

      سلام، از TunnelBear استفاده کنید

  • meysam jahani
    meysam jahani | ۵ تیر ۱۳۹۷

    برای من که کرش میکنه???

  • محمدرضا
    محمدرضا | ۵ تیر ۱۳۹۷

    من نصبش کردم واقعا عالیه اصلأ کلش رویال پیشش هیوی نی اینو نصب کننی کلش رویالو پاک میکنن خیلی توپه

    • علی
      علی | ۵ تیر ۱۳۹۷

      چطوری دانلودش کردی من هر چی وی پی دانلود کردم اجرا نشد

      • محمد کریمی
        محمد کریمی | ۵ تیر ۱۳۹۷

        سلام، اگر در دانلود بازی مشکل داشتید از این لینک استفاده کنید:

        http://s1.rexdl.com/android/game/Brawl-Stars-v11.106-www.ReXdl.com.apk

        اگر هم جواب نداد می تونید از این وب سایت کمک بگیرید:

        https://www.revdl.com/brawl-stars-apk-android.html/

مطالب پیشنهادی