ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل شیائومی می مکس 3 و مدل پرو آن احتمالاً تا آخر هفته معرفی شوند

در حالی که از پیش می دانیم کمپانی شیائومی مشغول کار روی نسل سوم از موبایل های سری می مکس است و تصاویری از موبایل می مکس 3 نیز در وب سایت رگولاتوری چینی TENAA ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۰

در حالی که از پیش می دانیم کمپانی شیائومی مشغول کار روی نسل سوم از موبایل های سری می مکس است و تصاویری از موبایل می مکس 3 نیز در وب سایت رگولاتوری چینی TENAA منتشر شده، خبرگزاری تک رادار از وجود صفحه ای حذف شده در وب سایت TENAA خبر داده که عرضه موبایل می مکس 3 پرو را فاش می کند. اطلاعات کَش این صفحه در حال حاضر در دسترس نیست اما گفته می شود که در لیست مشخصات، به چیپست اسنپدراگون 710، شش گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره شده بوده است.

بنابر شایعاتی که تا به امروز منتشر شده اند، مدل استاندارد می مکس 3 قرار است به 6 گیگابایت حفاظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و چیپستی نامشخص با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز مجهز باشد؛ چیپستی که گمان می رود اسنپدراگون 636 کوالکام باشد. با توجه به این مشخصات، مدل می مکس 3 پرو از نظر عملکرد کلی، با بهبودهایی قابل توجه همراه خواهد بود. ضمناً نمایشگر 6.9 اینچی، باتری غول آسای 5400 میلی آمپر ساعتی و لنز دوربین IMX363 سونی از دیگر مشخصات دستگاه به حساب می آیند.

می مکس 3 پرو

همزمان با افشای خبر مربوط به می مکس 3 پرو، شیائومی با انتشار ویدیویی تازه، خبر از معرفی یک موبایل جدید در روز 28 ژوئن یا هفتم خردادماه داده است. در این تیزر ویدیویی شاهد جعبه ای مرموز در یکی از فروشگاه های فیزیکی Mi Home هستیم و تاریخ موعود، در بخش پایانی به نمایش در می آید. هنوز مشخص نیست که این تیزر به چه دستگاهی تعلق دارد، اما بهترین حدسی که می توان زد، خانواده می مکس است 3 است.

البته باید خاطر نشان کرد که برخی منتظر عرضه سری می مکس 3 در ماه جولای هستند و شاید تیزر اخیر صرفاً مربوط به مدل آبی رنگ یکی دیگر از محصولات قبلی چینی ها باشد. ناگفته نماند که شیائومی روز گذشته هم از موبایل ردمی 6 پرو و تبلت می پد 4 رونمایی کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بابک
    بابک | ۵ تیر ۱۳۹۷

    دیجیاتو یه مطلب در مورد تفاوت مدل های می مکس، ردمی، می میکس،.. تو شیائومی کار کن.

مطالب پیشنهادی