ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بتای iOS 12
تکنولوژی

نسخه بتای عمومی iOS 12 منتشر شد

اپل حدود سه هفته پیش از iOS 12 رونمایی کرده و همان روز نسخه بتای توسعه دهندگان را منتشر کرد. حالا نوبت به ارائه بتای عمومی iOS 12 برای دستگاه های سازگار با آن رسیده است. در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۳

اپل حدود سه هفته پیش از iOS 12 رونمایی کرده و همان روز نسخه بتای توسعه دهندگان را منتشر کرد. حالا نوبت به ارائه بتای عمومی iOS 12 برای دستگاه های سازگار با آن رسیده است.

در صورتی که شما هم به آزمایش این نسخه از سیستم عامل محبوب اپل علاقه دارید باید به این لینک مراجعه کنید. پیش از هرچیز باید دستگاهتان را در برنامه بتا ثبت کرده و سپس از سیستم عامل فعلی یک بکاپ تهیه کنید، با این کار در صورت بروز مشکل در نصب نسخه بتا می‌توانید سریعا به سیستم عامل پایدار قبلی‌ برگردید.

گام بعدی باز کردن صفحه beta.apple.com/profile در آیفون یا آیپد و دانلود پروفایل است. اکنون با مراجعه به بخش بروزرسانی در منوی تنظیمات می توانید بتای iOS 12 را دریافت کنید.

اپل در iOS 12 بیش از آنکه به فکر ارائه قابلیت های جدید و مهیج باشد، روی بهسازی سیستم، افزایش سرعت و اجرای روانتر تمرکز کرده است. iOS 12 به لطف بهره‌گیری از هوش مصنوعی قدرتمندتر در مواقع نیاز، کارایی پردازنده را بالاتر می برد اما در مواقع دیگر با کاهش سربار پردازنده به ذخیره باتری کمک خواهد کرد.بتای iOS 12

از دیگر ویژگی های این سیستم می توان به قابلیت‌ های سه‌بعدی جدیدی برای پلتفرم واقعیت افزوده ARKit، اپلیکیشن Measure برای اندازه گیری اشیاء، اضافه شدن قابلیت میانبر به دستیار هوشمند سیری، امکان دسته بندی نوتیفیکیشن ها و قابلیت جدید Screen Time برای جلوگیری از اعتیاد کاربران به موبایل اشاره کرد.

به گفته اپل کلیه دستگاه‌های مبتنی بر iOS 11 از نسخه بتای iOS 12 پشتیبانی خواهند کرد بنابراین آیفون های ۱۰، ۸، ۸ پلاس، ۷ و ۷ پلاس در صف اول دریافت به روزرسانی قرار خواهند داشت. پس از این نوبت مدل‌های قبلی از جمله آیفون ۶ اس، ۶ اس پلاس و در نهایت آیفون ۶، ۶ پلاس، SE و ۵ اس خواهید رسید. در میان تبلت ها نیز مدل هایی نظیر آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ۲۰۱۷، آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی و آیپد ۹.۷ اینچی قرار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی