ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حضور ۳۰ شتابدهنده و سرمایه گذار در سالن الکام استارز

بیش از 30 صندوق سرمایه گذاری، شتابدهنده، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در سالن الکام استارز بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ حضور می یابند. ثبت نام علاقمندان به حضور در سالن‌های الکام ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۲۰

بیش از 30 صندوق سرمایه گذاری، شتابدهنده، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در سالن الکام استارز بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ حضور می یابند.

ثبت نام علاقمندان به حضور در سالن‌های الکام استارز و الکام گیمز از پنجم خرداد ماه در قالب پیش ثبت نام شروع و تا ٢٧ خرداد ماه به صورت ثبت درخواست رزرو غرفه ادامه داشت. پس از بررسی درخواست های ثبت شده، درخواست های تکمیل اطلاعات و بررسی اعتراضات، حدود ۶۵۰ استارتاپ تایید شده در صف تکمیل ثبت نام و جانمایی در سالن های الکام استارز و الکام گیمز هستند.

بیش از 30 صندوق سرمایه گذاری، شتابدهنده، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری نیز به عنوان تکمیل کننده چرخه زیست بوم استارتاپ ها در سالن الکام استارز ثبت نام کردند و حضور خواهند داشت.

الکام استارز و الکام گیمز در چهار سالن اصلی ۸ و ۹ و ۱۰ و ۱۱ با مشارکت استارتاپ‌ها و تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای در چهار مدل غرفه حضور خواهند داشت. نوع اول غرفه اقتصادی، با مبلغ ٢۵٠ هزار تومان به منظور حمایت از افرادی که دارای ایده هستند و در مراحل ابتدایی راه اندازی استارتاپ قرار دارند؛ نوع دوم غرفه پایه، با مبلغ ٧۵٠ هزار تومان؛ نوع سوم غرفه اختصاصی 12 متری و نوع چهارم غرفه های بزرگ بالای 12 متر است که هزینه آن با تعرفه نمایشگاهی محاسبه می‌شود در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ حاضر خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی