ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

تایید گلکسی نوت ۹ توسط FCC از معرفی پیش از موعد آن خبر می دهد

در ماه های اخیر خبرهای بسیاری در مورد معرفی پیش از موعد گلکسی نوت ۹ به گوش می رسد و حالا FCC با تایید این موبایل مهر تاییدی بر این شایعات زده است. کمیسیون ارتباطات ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

در ماه های اخیر خبرهای بسیاری در مورد معرفی پیش از موعد گلکسی نوت ۹ به گوش می رسد و حالا FCC با تایید این موبایل مهر تاییدی بر این شایعات زده است.

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) مسئولیت تایید گجت های ارتباطی را بر عهده دارد که مراحل توسعه اولیه را پشت سرگذاشته و قرار است در آینده نزدیک عرضه شوند. روز گذشته گلکسی نوت ۹ موفق به دریافت این تاییدیه شده و این در حالی است که سال گذشته این اتفاق در مرداد ماه برای گلکسی نوت ۸ رخ داده بود.

مدل معرفی شده در اسناد FCC نام گلکسی نوت ۹ را برخود نداشته و به جای آن از کد A3LSMN960F استفاده شده است. شماره مدل در نظر گرفته شده برای نسخه بین المللی نوت ۹ SMN960F است و مدل قبلی سری نوت نیز با کد SM-N950 عرضه شده بود.

براساس اسناد FCC این اسمارت فون از چیپ های بلوتوث، NFC و MST بهره می برد که مورد آخر برای سامسونگ پی کاربرد دارد. تنوع باندهای LTE نیز نشانه ای از بین المللی بودن این نسخه است.

بر اساس فرضیات فعلی سامسونگ بیش از آنکه به دنبال تغییر اساسی در طراحی سری نوت باشد، در پی بهینه سازی آن است، برای مثال انتظار می رود سنسور اثر انگشت قرار گرفته در کنار دوربین به زیر آن منتقل شود.معرفی گلکسی نوت ۹ بر اساس اطلاعاتی که اخیرا از گلکسی نوت ۹ مجهز به چیپست اگزینوس ۹۸۱۰ در سایت «گیک بنچ» منتشر شده، این اسمارت فون از ۶ گیگابایت رم و اندروید پیش فرض اوریو بهره می برد. کلاک پردازنده هشت هسته ای نیز روی ۱.۷۹ گیگاهرتز تنظیم شده است.

انتظار می رود معرفی گلکسی نوت ۹ در ۱۸ مرداد ماه و طی رویدادی در نیویورک صورت گرفته و تا اوایل مهرماه روانه بازار شود.

تماشا کنید: رندر ۳۶۰ درجه از گلکسی نوت ۹

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی