ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برای ثبت نام در رویداد TGC 2018 تنها تا پایان هفته جاری فرصت دارید

چیزی به پایان فرصت ثبت نام در بزرگ ترین رویداد تجاری مربوط بازی های ویدیویی منطقه یعنی TGC 2018 باقی نمانده و برای شرکت در این نمایشگاه تنها تا پایان هفته جاری یعنی روز 8 ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

چیزی به پایان فرصت ثبت نام در بزرگ ترین رویداد تجاری مربوط بازی های ویدیویی منطقه یعنی TGC 2018 باقی نمانده و برای شرکت در این نمایشگاه تنها تا پایان هفته جاری یعنی روز 8 تیر ماه فرصت خواهید داشت.

این رویداد در روزهای 14 و 15 تیر در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیما با حضور بیش از 1200 شرکت کننده برگزار خواهد شد. در طول TGC 2018 جدا از حضور 24 ناشر و خریدار بازی بین‌المللی، شاهد 46 سخنران خارجی و 26 سخنران داخلی خواهیم بود که 72 کنفرانس را در 5 موضوع اصلی تجاری، تولید، فناوری، هنری و طراحی برگزار خواهند کرد.

TGC 2018

جدا از کنفرانس ها، 4 پنل تخصصی نقش رسانه در موفقیت بازی‌ها، نحوه اجرای کمپین‌های تبلیغاتی موثر در فضای دیجیتال، انتخاب صحیح برای پیوستن به شتاب‌دهنده‌ ها یا شرکت‌های بزرگ و آموزش آکادمیک در صنعت گیم در طول مدت زمان 2 روزه این رویداد برگزار خواهند شد. همچنین، حسن مهدی اصل به عنوان یکی از بازی‌سازان شناخته شده ایرانی کتابچه‌ای تحت عنوان «نحوه معرفی یک بازی به ناشر در ۳۰ دقیقه» را به رشته تحریر در آورده که با همکاری دیجیاتو منتشر شده است.

لازم به ذکر است که 6 مستر کلاس فشرده بازی سازی این رویداد برخلاف سال گذشته یک روز قبل از آغاز نمایشگاه و در انستیتو ملی بازی سازی برگزار خواهند شد. برای ثبت نام در TGC 2018 می توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی