ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۲۰۱۹
تکنولوژی

انتشار جزئیات جدید از محصولات آتی اپل؛ آیفون های ۲۰۱۹ امکانات قابل توجهی خواهند داشت

بعد از انتشار خبر مربوط به معرفی قریب الوقوع لوازم جانبی صوتی جدید توسط اپل که قرار است در سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ به بازار بیایند، مینگ چی کو تحلیلگر با سابقه مسائل مربوط ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

بعد از انتشار خبر مربوط به معرفی قریب الوقوع لوازم جانبی صوتی جدید توسط اپل که قرار است در سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ به بازار بیایند، مینگ چی کو تحلیلگر با سابقه مسائل مربوط به اپل جزئیات تازه ای را در مورد دیگر محصولات احتمالی این شرکت شامل آیفون های ۲۰۱۹ و آیپدهای جدید فاش کرده.

کو ضمن تایید اطلاعات منتشر شده قبلی در مورد ارائه سه مدل آیفون برای سال ۲۰۱۸ (شامل آیفون ۱۰، یک مدل ۶.۵ اینچی به نام آیفون 10 پلاس و نسخه اقتصادی ۶.۱ اینچی مجهز به پنل LCD) مدعی شده که عرضه نسخه سوم برخلاف پیش بینی های قبلی به تعویق نمی افتد و همراه با دو مدل دیگر در شهریورماه اتفاق می افتد. علاوه بر این کو پیش بینی کرده که این مدل به خاطر برخورداری از امکانات مشابه به آیفون 10 و قیمت حدودی ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلاری اش بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

طرح پرینت سه بعدی از آیفون های ۲۰۱۸

علاوه بر سه مدل آیفونی که به آنها اشاره کردیم و انتظار می رود که امسال معرفی شوند کو پیش بینی کرده که در نیمه دوم امسال آپگرید نسبتا بزرگی هم برای سری محصولات خانواده آیپد در راه باشد و چندین مدل جدید مجهز به فیس آیدی از سوی اپل معرفی شوند. کو در صحبت هایش پیرامون این مساله به طراحی بدون حاشیه اشاره کرده که قابل تامل است. او همچنین ابراز امیدواری کرده که نسخه جدیدی از اپل واچ هم در رویداد شهریورماه اپل معرفی شود که احتمالا به نمایشگری بزرگ تر مجهز است و حاشیه های کمتری دارد.

کو معتقد است که طراحی و قابلیت های آیفون های ۲۰۱۹ تا ماه سپتامبر یا اکتبر (شهریور یا مهر) تکمیل نخواهند شد با این همه انتظار می رود که این محصولات «نوآوری های قابل توجهی» را در خود داشته باشند و در نتیجه تقاضا برای آنها بالا خواهد بود. کو باز هم یادآور شده که نسخه LCD از این آیفون ها فروش بیشتری را نسبت به مدل های مجهز به OLED تجربه خواهد کرد.

کو معتقد است که در آینده اپل بزرگ ترین رقیب خود خواهد بود و رشد اندک بازار آیفون در سال های اخیر را هم به نبود قابلیت های جدید در آیفون ۶ از سال ۲۰۱۴ نسبت داده است. به همین خاطر این تحلیلگر معتقد است که رشد آینده این محصولات تا حدود زیادی به قابلیت های متمایزی بستگی دارد که اپل در آیفون هایش خواهد گنجاند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rad
    rad | ۶ تیر ۱۳۹۷

    اپل واچ با نمایشگر بزرگتر ?

  • amin
    amin | ۶ تیر ۱۳۹۷

    با این وضع اقتصاد پول کاورشم نداریم

مطالب پیشنهادی