ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه iOS الکسا هم به پشتیبانی از «کنترل صوتی» مجهز شد

آمازون امروز تایید کرد که نسخه iOS دستیار هوشمند آن‌ها از این پس از کنترل صوتی پشتیبانی می‌کند و کاربران به کمک آیفون‌ یا آیپدهای خود می‌توانند با اسپیکرهای آمازون اکو یا دیگر وسیله‌های هوشمند ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

آمازون امروز تایید کرد که نسخه iOS دستیار هوشمند آن‌ها از این پس از کنترل صوتی پشتیبانی می‌کند و کاربران به کمک آیفون‌ یا آیپدهای خود می‌توانند با اسپیکرهای آمازون اکو یا دیگر وسیله‌های هوشمند خانه تعامل برقرار کنند، سوالاتی در موضوعات مختلف از الکسا بپرسند و بعضی از سفارش‌هایی که می‌خواهند را با او بدهند.

البته به‌خاطر محدودیت‌های iOS، الکسا همانند یک اپلیکیشن محلی روی این سیستم عامل رفتار نمی‌کند. به عبارت دیگر برخلاف بقیه دستیارهای هوشمند، الکسا با گفتن جمله Hey Alexa فعال نمی‌شود و برای استفاده از آن روی آی‌دیوایس‌ها ابتدا باید برنامه را اجرا کنید. به نظر می‌رسد اپل دوست ندارد الکسا مشکلی برای سیری، دستیار هوشمند این کمپانی، به وجود بیاورد.

نسخه iOS الکسا

بد نیست بدانید قابلیت کنترل صوتی تقریبا پنج ماه پیش به نسخه اندروید الکسا اضافه شد و برخلاف iOS، در اینجا می‌توانید از ساخته آمازون به عنوان دستیار هوشمند پیش فرض گوشی استفاده کنید. در هر صورت حضور یک نسخه کامل‌تر از الکسا روی پلتفرم‌های شخص ثالث همانند iOS می‌تواند خبر خوشی باشد برای کسانی که وسیله‌های هوشمند آمازون را دارند.

بروزرسانی جدید الکسا برای آی‌دیوایس‌ها هم اکنون در دسترس بوده و کاربران سیستم عامل iOS می‌توانند آن را از فروشگاه اپ استور دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی