ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرچمدار جدیدی از نوکیا با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در راه است؟

در سال جاری میلادی HMD Global تعداد 6 گوشی هوشمند جدید را معرفی کرده و انتظار می رود به زودی شاهد عرضه جهانی نوکیا X6 و معرفی نوکیا 5.1 پلاس باشیم. با این حال به نظر می ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

در سال جاری میلادی HMD Global تعداد 6 گوشی هوشمند جدید را معرفی کرده و انتظار می رود به زودی شاهد عرضه جهانی نوکیا X6 و معرفی نوکیا 5.1 پلاس باشیم. با این حال به نظر می رسد این شرکت به همین موبایل ها بسنده نکرده و قصد دارد گوشی پرچمدار جدیدی را نیز عرضه کند.

بر اساس توییتی که ساعاتی پیش توسط «رونالد کواندت» ارسال شده بود، HMD Global در حال کار روی یک گوشی با پیشرفته ترین چیپست است. علاوه بر این اعلام شده بود که این گوشی از قابلیتی ناشناخته که چینی ها در زمینه ارائه آن پیشتاز بوده اند، بهره خواهد برد. کواندت در نهایت اعلام کرده بود که جزئیات بیشتر در این باره را فردا (امروز 6 تیر ماه) اعلام خواهد کرد.

با اینکه نوع این چیپست به طور دقیق اعلام نشده بود، به نظر می رسید چیپست اسنپدراگون 845 بهترین کاندید برای این منظور باشد. همچنین به عنوان یکی از احتمالات گمان می رفت موردی که به عنوان «قابلیت ناشناخته» به آن اشاره شده، در واقع دوربین بیرون جهنده ای باشد که کمپانی های چینی از جمله ویوو آن را در گوشی خود ارائه داده اند.

تصویری که منبع آلمانی در مورد گوشی جدید نوکیا منتشر کرده.

اکنون او با اشاره به یک وبسایت آلمانی اعلام کرده که HMD و FIH در حال کار روی نوکیا A1P یا به عبارتی A1 Plus یا AOP هستند که از چیپست اسنپدراگون 845 بهره می برد. اما آن قابلیت ناشناخته ای که در مورد آن سخن گفته شده بود، در واقع حسگر اثر انگشت تعبیه شده زیر نمایشگر است که اولین بار در گوشی ویوو X20 Plus UD تعبیه شده بود. همچنین گفته شده که نمایشگر گوشی از نوع OLED است و توسط ال جی ساخته می شود.

در نهایت اشاره به دوربینی با «ریسک بالا» شده که البته مشخص نیست منظور از این مورد چه می تواند باشد. زمان عرضه این گوشی اعلام نشده، ولی شاید کمپانی فنلاندی در آگوست تا اکتبر (مرداد تا مهر) از آن رونمایی کند. همچنین باید گفت که محتمل ترین نام برای این گوشی می تواند نوکیا 9 باشد.

تصویر تیتر مطلب مرتبط با گوشی نوکیا X6 است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ehsan hasani
    ehsan hasani | ۶ تیر ۱۳۹۷

    بنظرم نوکیا تا ۳یا۴سال آینده شاخ میشه

مطالب پیشنهادی