ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی های نوکیا به قابلیت تشخیص چهره مجهز می شوند

نوکیا موبایل در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرده که طی ماه ‌های آینده، ۴ گوشی این برند به سیستم تشخیص چهره مجهز خواهند شد. کمپانی یاد شده هنوز جزئیات دیگری درباره‌ی زمان ارسال این ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

نوکیا موبایل در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرده که طی ماه ‌های آینده، ۴ گوشی این برند به سیستم تشخیص چهره مجهز خواهند شد. کمپانی یاد شده هنوز جزئیات دیگری درباره‌ی زمان ارسال این تکنولوژی اعلام نکرده اما به احتمال قوی این ویژگی در بروزرسانی OTA بعدی نوکیا 8 سیروکو، نوکیا 7 پلاس، نوکیا 8 و نوکیا 6 جدید وجود خواهد داشت.

نوکیا اعلام نموده که در به روز رسانی OTA بعدی، سیستم تشخیص چهره تنها قابلیت جدیدی نخواهد بود که به این چهار موبایل اضافه خواهد شد و قرار است از ویژگی‌های دیگر نیز کم کم رونمایی شود.

۴ گوشی یاد شده که قرار است به ویژگی تشخیص چهره مجهز شوند، جزو چهار گوشی نه چندان جدید برند نوکیا به حساب می‌آیند اما کمپانی یاد شده اصولاً مخالف انتقال قابلیت‌های جدیدش به موبایل‌های قدیمی خود نیست و این تصمیم چندان عجیب به نظر نمی رسد.

نوکیا

در اردیهبشت ماه امسال، نوکیا ۷ با قابلیت تشخیص چهره به بازار عرضه شد و کاربر می‌توانست تنها با قرار دادن صورتش جلوی دوربین این گجت، قفلش را باز نماید. این سیستم مشابه با دیگر گجت‌ها طراحی شده و عملکرد متفاوتی ندارد. به همین دلیل انتظار می‌رود بتوان آن را به همراه آپدیت‌های امنیتی دیگر به موبایل‌های قدیمی‌تر نیز منتقل نمود.

جالب اینجاست یک کاربر نکته سنج با پاسخ دادن به این توییت مدعی شده که ویژگی تشخیص چهره اکنون در موبایل نوکیا 6.1 تعبیه شده است. کمپانی یاد شده هم اعلام نمود که ممکن است نسخه ۲۰۱۸ این موبایل در حال حاضر آپدیت و این قابلیت را دریافت کرده باشد.

نوکیا

با این حال تا ارسال به رزورسانی ‌های امینتی بعدی برای موبایل‌ها چند ماهی باقی مانده و نیازی نیست صاحبان این ۴ مدل به خصوص نگران به روزرسانی‌ گوشی‌های خود بشوند.

 

تماشا کنید: کالبد شکافی نوکیا 8 خبر از دشواری فرایند تعمیر آن می دهد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۹ تیر ۱۳۹۷

    خسته شدیم... یه گوشی شاخ بده دیگه... عه

مطالب پیشنهادی