ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی گلکسی On بعدی سامسونگ با نمایشگر بی کران در راه است

بنا بر گمانه زنی های اخیر، سامسونگ گوشی گلکسی On جدیدی را در اولین هفته ماه جولای (اواخر تیر ماه) معرفی خواهد کرد؛ موبایلی که احتمالاً از نمایشکر بی کران بهره خواهد برد. سامسونگ با گوشی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

بنا بر گمانه زنی های اخیر، سامسونگ گوشی گلکسی On جدیدی را در اولین هفته ماه جولای (اواخر تیر ماه) معرفی خواهد کرد؛ موبایلی که احتمالاً از نمایشکر بی کران بهره خواهد برد.

سامسونگ با گوشی های گلکسی A6 و نسخه پلاس آن به همراه گلکسی J6 و J8 نمایشگرهای بیکران خود را به مرور به گوشی های میان رده افزود و اکنون بنا بر گزارش وبسایت اکونومیک تایمز به نظر می رسد این نمایشگرهای به سری گلکسی On نیز راه خود را باز خواهد کرد.

بنا بر ادعای منبعی ناشناس این گوشی از نمایشگر بی نهایت سوپر امولد بی کران بهره خواهد برد و به چیپست اگزینوس مجهز خواهد شد. رم در نظر گرفته شده برای این گوشی قرار است 4 گیگابایت باشد، در حالی که حافظه داخلی آن 64 گیگابایت خواهد بود.

نسخه 2018 سری گلکسی A6

این گزارش همچنین گمانه زنی کرده که گوشی گلکسی On جدید سامسونگ تنها به صورت آنلاین (احتمالاً در بازار هندوستان) به فروش خواهد رفت تا به این ترتیب بتواند به گونه بهتری با برندهای چینی که گوشی های خود را به این طریق به فورش می رسانند رقابت کند.

شیائومی از برندهای چینی است که در حال حاضر با 30.3 درصد از سهم بازار هند، رتبه اول در این کشور را به خود اختصاص داده. سامسونگ اکنون سهمی 25.1 درصدی را در اختیار دارد. اوپو، دیگر برند چینی نیز سهمی 7.4 درصدی را در اختیار دارد.

سامسونگ همچنین می تواند به واسطه فروش آنلاین گلگسی On جدید، هزینه های خود را کاهش داده  و به دنبال آن قیمت گوشی را کاهش دهد. بنا بر گزارش ها، این کمپانی کره ای قصد دارد پیش از رونمایی از این گوشی کمپینی دیجیتال را راه بیندازد تا به این ترتیب توجهات را به خود جلب کند. با این حال سامسونگ در رقابت با شیائومی در این حوزه، نبرد سختی را در پیش خواهد داشت.

تصویر ابتدای مطلب مربوط به نسخه 2018 گوشی گلکسی J6 است.

 

تماشا کنید: سامسونگ کیفیت نمایشگر گلکسی J6 را به رخ می کشد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Omiderfani
    Omiderfani | ۶ تیر ۱۳۹۷

    چه ظاهر مزخرفی مث بقیه گوشیاش بجز s7 هر دو مدلش. بقیه گوشیاش خیلی طراحی تکراری و بی خودی دارن

مطالب پیشنهادی