ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایلان ماسک مدرسه‌‌‌ای خصوصی در نزدیکی مقر اسپیس اکس اداره می‌کند

گزارش شده که ایلان ماسک در حال اداره‌ی یک مدرسه خصوصی در نزدیکی مقر اسپیس اکس است و شاگردان بسیار خاصی را در این مدرسه ثبت نام نموده است. به نظر می رسد که پسران ماسک، ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ تیر ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

گزارش شده که ایلان ماسک در حال اداره‌ی یک مدرسه خصوصی در نزدیکی مقر اسپیس اکس است و شاگردان بسیار خاصی را در این مدرسه ثبت نام نموده است.

به نظر می رسد که پسران ماسک، فرزندان کارکنان اسپیس اکس و افراد به خصوص دیگری در این مدرسه‌ی غیرانتفاعی که Ad Astra نام دارد، ازسال ۲۰۱۴ به بعد مشغول آموختن علم هستند.

ایلان ماسک در ابتدا Ad Astra را برای آموزش ۵ فرزند خود تاسیس نمود چرا که مدرسه های معمولی را قبول نداشت. او می خواست فرزندانش از روش منحصر به فردی برای یادگیری بهره ببرند و در عین حال تمامی موضوعات درسی مدارس سنتی هم پوشش داده شوند.

او درباره تاسیس این مدرسه می‌گوید:

«من انتظار چیزی را داشتم که مدارس معمولی قادر به انجام آن نبودند. به همین دلیل تصمیم گرفتم ببینم آیا در این زمینه می توانم کاری انجام دهم؟ شاید ساخت یک مدرسه ایده بهتری برای من باشد.»

در این مدرسه، بچه هایی ۷ تا ۱۴ ساله سعی می‌کنند با همکاری یکدیگر مسائلی را انتخاب کرده و آنها را یاد بگیرند. علاوه بر این در مدرسه یاد شده به بچه ها تکلیف داده می‌شود اما نمره‌ای برای درسها درنظر گرفته نخواهد شد. دانش آموان قادر خواهند بود مسائلی را که علاقه به آنها ندارند کنار گذاشته و از خواندنشان انصراف دهند.

با این حال تمرکز خاصی روی ریاضیات، علوم، مهندسی و اخلاقیات وجود دارد اما فعالیت‌هایی نظیر چون زبان، موسیقی و ورزش در این مدرسه وجود خارجی ندارد. البته همه چیز در این مدرسه توسط ایلان ماسک تهیه شده و تمامی هزینه‌ها بر عهده‌ی اوست.

گفته می‌شود که حدود ۴۰۰ خانواده برای فرستادن فرزندشان به این مدرسه ثبت نام کردند اما تنها ۵۰ دانش آموز دارد  و هر سال ۱۲ نفر را می پذیرد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • vahid kamali
    vahid kamali | ۶ تیر ۱۳۹۷

    این مرد منو میترسونه
    تو عکسی که به عنوان تیتر قرار دادین خانومی که در سمت راست ایشون هست همسر و یکی از بازیگران مجموعه ی
    westworld
    هستش . مجموعه ای که به مسئله هوش مصنوعی میپردازه

مطالب پیشنهادی