ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تقلب با ماوس قابل برنامه ریزی به حذف تیمی از مسابقات دوتا ۲ منجر شد

به تازگی تیم پرویی Thunder Predator که در بازی دوتا ۲ حرفی برای گفتن دارد و به مسابقات انتخابی تورنومنت جهانی هشتم شرکت والو نیز راه یافته بود، از روند بازی‌ها کنار گذاشته شد و دیگر ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

به تازگی تیم پرویی Thunder Predator که در بازی دوتا ۲ حرفی برای گفتن دارد و به مسابقات انتخابی تورنومنت جهانی هشتم شرکت والو نیز راه یافته بود، از روند بازی‌ها کنار گذاشته شد و دیگر قادر نیست برای بدست آوردن جایزه‌ی ۲۰ میلیون دلاری این مسابقات رقابت کند.

گزارش شده که یکی از اعضای این تیم، با استفاده از ماوس قابل برنامه ریزی موجب شده که برگزارکنندگان این مسابقات تصمیم بگیرند، تیم پرویی را از این مسابقات حذف کنند چرا که بهره گرفتن از چنین ماوس‌هایی خلاف قوانین بوده و عادلانه نیست.

پیش از این، کمپانی ریزر به شوخی در تبلیغات خود برای برخی محصولاتش، از شعار «برتری ناعادلانه‌ای بدست آورید» استفاده می‌کرد و به گزارش برگزار کنندگان عضو تیم پرویی که Atun نام دارد دقیقاً قصد داشته با استفاده از این ماوس قابل برنامه ریزی برتری ناعادلانه‌ای برای خود کسب کند چرا که وی با استفاده از ابزار تنظیم ریزر سیناپس، میکرو دستور‌های به خصوصی را به ماوس خود منتقل کرده است.

برگزار کنندگان جزئیات و مدارکی در دست دارند که وی تنها به فشردن یک دکمه، چندین فرمان مختلف را به صورت همزمان صارد می‌کرده است. کاری که هیچ انسانی با بهره‌مند بودن از هوش فرا طبیعی نیز قادر به انجام آنها نیست. تیم پرویی Thunder Predator تقلب عضو خود یعنی Atun را پذیرفته‌اند اما برای این موضوع عذرخواهی نکرده‌اند.

به طور کلی احتمال رسیدن یک تیم کوچک نظیر Thunder Predator به مرحله نهایی تورمنت‌های جهانی دوتا ۲ بسیار پایین است اما تقلب تیم پرویی موجب شده که این گروه به شدت در جامعه گیمینگ تحقیر شوند چرا که رسوایی بدتر از تقلب وجود ندارد.

زمانی که تیم‌ها برای مسابقاتی بر مبنای شبکه و حضوری در محلی به خصوص جمع می‌شوند، دست کاربران و تیم‌های متقلب در بکار بستن چنین ترفند‌هایی لو می‌رود اما باز هم بسیاری از گیمر‌ها برای رسیدن به جایزه‌‌ی اصلی، دست به هر کاری می‌زنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مجید
    مجید | ۷ تیر ۱۳۹۷

    رسوایی بالاتر از تقلب وجود ندارد؟ پس چرا تابحال راجع به تقلب رئیس جمهور محبوبتون که پارسال خودتون رو جردادید توی مدرک دکترا و ارشدش صحبت نمی کنید؟!

    • agha
      agha | ۸ تیر ۱۳۹۷

      ماذا فارا

  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۶ تیر ۱۳۹۷

    ۲۰میلیون دلارررر

مطالب پیشنهادی