ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حجم مصرفی اینترنت کاربران سروش
تکنولوژی

حجم مصرفی اینترنت کاربران سروش دیگر رایگان نیست

یکی از شعارهایی که پیام رسان سروش روی تبلیغات خود مانور می‌داد، رایگان بودن حجم مصرفی اینترنت کاربران در محیط این پیام رسان بود که همین موضوع باعث جذب کاربران بسیاری برای این پیام رسان ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۶

یکی از شعارهایی که پیام رسان سروش روی تبلیغات خود مانور می‌داد، رایگان بودن حجم مصرفی اینترنت کاربران در محیط این پیام رسان بود که همین موضوع باعث جذب کاربران بسیاری برای این پیام رسان بومی شد. البته رایگان بودن دانلود و آپلود در سروش باعث شد که حداکثر حجم فایل‌های تبادل شده در این پیام رسان از 1 گیگابایت به 50 مگابایت رسید و حالا جدا از این محدودیت، اعلام شده که به طور کلی طرح اینترنت رایگان برای کاربران سروش منتفی شده است.

از روزهای اول تیرماه جاری کاربران در شبکه‌های اجتماعی درباره کم شدن حجم اینترنتشان توسط پیام رسان سروش پست‌هایی منتشر ساختند که در نهایت بعد از گذشت نزدیک به یک هفته مشخص شد که بدون اطلاع قبلی به کاربران، این ویژگی سروش در همه اپراتورها حذف شده است. این در حالیست که «میثم سیدصالحی» مدیرعامل کنونی سروش پیش‌تر در توییتی اعلام کرده بود تمامی مبلغ 5 میلیارد وام دولتی را یکجا به اپراتورهای موبایل اعطا کرده تا بتواند از حجم اینترنت رایگان برای کاربران سروش استفاده کند و از پهنای باند رایگان آنها استفاده نمایند.

حجم مصرفی اینترنت کاربران سروش

پیش از این مدیرعامل قبلی پیام رسان سروش «سید جعفر خورشاد» در اواخر فروردین ماه سال جاری نیز خبر داده بود که مصرف اینترنت در پیام‌رسان سروش تا پایان سال 97 رایگان است. تا قبل از تیرماه همه‌ امکانات این پیام‌رسان مانند تماس صوتی، چت، تبادل فایل و دانلود فیلم، عکس و موسیقی رایگان بود و از حجم بسته اینترنت کاربران کم نمی‌شد، با این حال مرتضی رحیمی، مدیر بخش پیام‌رسان در شرکت توسعه فناوری رسانه سروش در کانال سروشی خود اعلام کرده که میزان ترافیک از این به بعد همانند دیگر سایر پیام رسان‌ها یک سوم حساب خواهد شد.

حجم مصرفی اینترنت کاربران سروش

با توجه به محوری بودن "عدم کم شدن از حجم اینترنت در زمان استفاده از پیام رسان سروش" برای مدیران این اپلیکیشن، باید دید این مجموعه برای آینده چه برنامه هایی در پیش دارد و آیا قادر است با ویژگی‌های دیگری انبوه کاربران را به سمت خود جذب کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (77 مورد)
  • سونیا پارسی
    سونیا پارسی | ۲۸ آبان ۱۳۹۹

    سروش کارش درسته،در مقابل چند سال پیش خیلی پیشرفت کرده

  • ابوالفضل شجاع
    ابوالفضل شجاع | ۷ شهریور ۱۳۹۷

    خیلی دوست دارم دلم رو به یچیز این کشور خوش کنم

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۷ تیر ۱۳۹۷

    صدای طبل توخالی یا اطمینان از ضرب شصتی قوی؟

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۷ تیر ۱۳۹۷

    به دروغاشون یه دونه 1 اضافه کنید... مرسی عه ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی