ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه گوشی ال جی V40 با 5 دوربین و سیستم تشخیص چهره

هر چه به رویداد IFA 2018 برلین در شهریور ماه نزدیک تر می شویم اطلاعات بیشتری از گوشی های پرچمدار آتی کمپانی ها منتشر می شود. در این بین یکی از مورد انتظار ترین ها ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۶ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۵

هر چه به رویداد IFA 2018 برلین در شهریور ماه نزدیک تر می شویم اطلاعات بیشتری از گوشی های پرچمدار آتی کمپانی ها منتشر می شود. در این بین یکی از مورد انتظار ترین ها ال جی V40 است؛ موبایلی که به تازگی اطلاعاتی در مورد آن منتشر شده است.

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این اعلام شده بود گمان می رود ال جی قصد دارد به استفاده از نمایشگر OLED در پرچمداران سری V ادامه دهد و  V40 نیز از این موضوع بهره خواهد برد.

همچنین به تازگی گمانه زنی شده که این گوشی دارای بریدگی نمایشگر خواهد بود و البته کاربران می توانند مشابه با گوشی جی 7 با هم رنگ کردن بخش بالای نمایشگر، این بریدگی را پنهان کنند.

به گزارش وبسایت اندروید پلیس و به نقل از فون آرنا، منبعی نزدیک به ال جی اعلام کرده که V40 کمتر از 5 دوربین نخواهد داشت. احتمالاً 3 دوربین در قاب پشتی جای خواهند گرفت در حالی که 2 مورد دیگر به دوربین سلفی اختصاص خواهند یافت. شاید حداقل یکی از دوربین های جلویی به کاربران امکان قفل گشایی این گوشی از طریق چهره را بدهد.

از سوی دیگر احتمالاً دوربین سه گانه اصلی از یک لنز استاندارد عریض، در کنار یک لنز فوق عریض بهره مند خواهد بود و البته هنوز اطلاعاتی در مورد کاربرد احتمالی لنز سوم در دست نیست.

طبیعتاً انتظار می رود ال جی V40 به چیپست اسنپدراگون 845 مجهز شود. همچنین احتمالاً این بار هم شاهد مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه برای بهبود کیفیت صدای هدفون در این گوشی باشیم. علاوه بر این کلید اختصاصی فعال کردن دستیار صوتی گوگل در بدنه تعبیه خواهد شد. با توجه به مشخصات اخیر که در مورد ال جی V40  منتشر شده، با حضور دوربین اضافه و حسگر اثر انگشت، قاب پشتی گوشی بیش از پیش شلوغ به نظر خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soheil
    soheil | ۷ تیر ۱۳۹۷

    کم کم پشت گوشی پر دوربین میشه ?

مطالب پیشنهادی