ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهایی 360 درجه ای از گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال

حساب کاربری @OnLeaks در شبکه اجتماعی توییتر که شهرت فراوانی به خاطر افشای زودهنگام اخبار تکنولوژی دارد اخیراً رندرهایی 360 درجه ای از دو موبایل گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 اکس ال منتشر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۲۰

حساب کاربری @OnLeaks در شبکه اجتماعی توییتر که شهرت فراوانی به خاطر افشای زودهنگام اخبار تکنولوژی دارد اخیراً رندرهایی 360 درجه ای از دو موبایل گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 اکس ال منتشر کرده که گفته می شود طراحی نهایی دو دستگاه را به نمایش در می آورند. در تصاویر جدید، شاهد مشخصه هایی در طراحی دو دستگاه هستیم که با گزارش ها و شایعات پیشین سازگاری دارند؛ به عنوان مثال مدل اکس ال به بریدگی بالای نمایشگر و دوربین دوگانه سلفی مجهز شده است.

مدل بزرگ تر از خانواده موبایل های مورد انتظار گوگل نمایشگری با نسبت ابعاد 19:9 خواهد داشت اما مدل استاندارد پیکسل 3 (که ظاهراً از بریدگی معروف نمایشگر نیز بی بهره است) همراه با نمایشگر 18:9 از را خواهد رسید. با نگاهی به رندرهای اخیر، به نظر می رسد که گوگل درباره استفاده از دوربین تکی اصلی در مدل استاندارد تجدید نظر نکرده و تمایلی به استفاده از دوربین دوگانه نشان نمی دهد؛ البته این موضوع قبلاً باعث نشده بود که دیوایس های پیکسل از منظر قابلیت های تصویربرداری از رقبای خود جا بمانند.

به صورت کلی، طراحی مینیمال و جذاب موبایل های پیکسل با حداقل تغییرات در نسل سوم حفظ شده و از طرف دیگر، باید منتظر تجهیز دو دستگاه به پورت USB C باشیم. ضمناً خبری از بازگشت شکوهمندانه جک 3.5 میلی متری هدفون هم نیست. اما یکی از معدود تغییرات، انتقال درگاه سیم کارت به لبه زیرین است که پیش از این در موبایل های پیکسل سابقه نداشته.

بنابر اطلاعات به دست آمده از سوی افشاکنندگان، پیکسل 3 ابعادی معادل 145.6x68.2x7.9 میلی متر خواهد داشت و مدل پیکسل 3 اکس ال هم 158x76.6x7.9 میلی متر. در نهایت باید افزود که گوگل هنوز تاریخ رونمایی از موبایل های جدیدش را به صورت رسمی اعلام نکرده اما انتظار می رود که طی ماه سپتامبر یا اکتبر پیش رو شاهد معرفی اسمارت فون های خانواده پیکسل 3 باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی