ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تحول در شرایط بازار خودرو ایران؛ بازار دست دوم خودروهای چینی رونق گرفت

به دلیل افزایش شدید قیمت ها و تورم گریبان گیر خودروهای صفر کیلومتر، به نظر می رسد که بازار خودروهای دست دوم در ایران در حال تقویت است و مشتریان حالا تمایل بیشتری به خودروهایی ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

به دلیل افزایش شدید قیمت ها و تورم گریبان گیر خودروهای صفر کیلومتر، به نظر می رسد که بازار خودروهای دست دوم در ایران در حال تقویت است و مشتریان حالا تمایل بیشتری به خودروهایی با افزایش قیمت کمتر نشان می دهند. در این راستا شاهد تمایل بیشتر مشتریان به سمت خودروهای چینی هستیم که پیش از این بازار دست دوم چندان مناسبی نداشتند.
یکی از بزرگترین دغدغه های خریداران خودروهای چینی همواره این بوده است که این خودروها بازار دست دوم مناسبی نداشته و با افت قیمت زیاد روبرو میشوند و شاید همین امر گاها خریداران محافظه کار را از خرید این محصولات منصرف کند.از دلایل مهم افت قیمت بازار خودروهای چینی، شرایط فروش منعطف و اقساطی این خودروها بود که عموما خریداران را تشویق به خرید محصول از شرکت مادر نموده و همین امر افت قیمت بازار دست دوم این محصولات را دربرداشت.
یکی از موفق ترین شرکت هایی که همواره محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده، شرکت مدیران خودرو است که با ارائه محصولات ام وی ام و چری در حال حاضر بالاترین سهم بازار از ارائه خودروهای چینی را دارد.با توجه به افزایش تقاضا برای محصولات مدیران خودرو و انتقال بار بازار خودروهای وارداتی به برخی محصولات این کمپانی میزان تقاضا به یکباره افزایش بسیاری پیدا کرده و با بسته شدن شرایط اقساطی رویکرد بازار به این محصولات نیز تغییر عمده ایی نموده است. با مطالعه سایت هایی که قیمت بازار را اعلام میکنند شاهد افزایش قیمت برخی محصولات پر طرفدار چون تیگو7 هستیم. همچنین شرایط حاضر بازار و سیاست های جدید فروش مدیران خودرو بر روی قیمت سایر محصولات دست دوم این شرکت نیز تاثیر مثبتی را گذاشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • m d
    m d | ۶ تیر ۱۳۹۷

    تبلیغ در قالب خبر.
    قبلا یه رپورتاژ اگهی کنار این جور خبرها می نوشتید

    • زیتانیکس
      زیتانیکس | ۷ تیر ۱۳۹۷

      واقعیت نوشتن ! یه سر بیرون برو ببین چه خبره

مطالب پیشنهادی