ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزو 16 از کلید‌ لمسی حساس به فشار بهره خواهد برد

شرکت چینی میزو در حال توسعه و تولید پرچمدار بعدی خود یعنی میزو 16 است و قصد دارد آن را تا مرداد ماه امسال به بازار عرضه کند. از این رو مدیر عامل کمپانی یاد ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

شرکت چینی میزو در حال توسعه و تولید پرچمدار بعدی خود یعنی میزو 16 است و قصد دارد آن را تا مرداد ماه امسال به بازار عرضه کند. از این رو مدیر عامل کمپانی یاد شده تصمیم گرفته که جزئیات مشخصات پرچمدار بعدی خود را کم کم معرفی کند.

به تازگی اطلاعاتی از این موبایل بدست آمده که نشان می دهد کمپانی مذکور قصد دارد کلید فیزیکی هوم را حذف کرده و یک کلید لمسی حساس به فشار را جایگزین آن کند.

به نظر می‌رسد که سیستم تشخیص ژست حرکتی mBack در صفحه‌ نمایش گنجانده شده و کاربر می‌تواند با لمس آن گزینه عقب رفتن را انتخاب کند. این در حالی است که فشار آوردن به این دکمه یا نگه داشتن ‌‌آن می‌تواند عملکرد مشابهی نظیر دکمه‌ی فیزیکی هوم را به ارمغان آورده و کاربر را به صفحه‌ی هوم موبایل منتقل کند.

البته این کلید قدری پیچیده‌تر طراحی شده و کاربرد‌های دیگری هم برایش درنظر گرفته شده است. بدین شکل که برای سوایپ به چپ و راست نیز می‌توان دستورالعمل‌های مختلفی در نظر گرفت.

پیش از این گفته شده بود که دو نسخه از میزو 16 به بازار عرضه خواهد شد که یکی از آنها چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ در آن تعبیه شده و دیگری از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد.

علاوه براین گوشی یاد شده از صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره خواهد برد که قرار نیست همانند بسیاری از پرچمداران شرکت‌ های مختلف از بریدگی بالای نمایشگر بهره ببرد. ضمن اینکه به احتمال قوی یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این موبایل تعبیه خواهد شد که می‌تواند ویژگی مفیدی باشد.

اگر حسگر اثر انگشت این موبایل زیر نمایشگرش قرار گیرد، به احتمال قوی این موبایل از نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بالایی برخوردار خواهد بود چرا که از بریدگی نیز بهره نخواهد برد و تمامی بدنه‌ی جلویی می‌تواند به صفحه نمایش این موبایل اختصاص داده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی