ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یکی دیگر از شخصیت‌های منفی بازی Spider-Man فاش شد

اگر مقداری با مرد عنکبوتی و کتاب‌های کمیک این ابرقهرمان آشنایی داشته باشید، احتمالاً باید بدانید که رهبر گروه شش فاسد (Sinister Six) یکی از دو شخصیت دکتر اختاپوس یا مرد شنی است. از آنجایی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

اگر مقداری با مرد عنکبوتی و کتاب‌های کمیک این ابرقهرمان آشنایی داشته باشید، احتمالاً باید بدانید که رهبر گروه شش فاسد (Sinister Six) یکی از دو شخصیت دکتر اختاپوس یا مرد شنی است. از آنجایی که در این مدت هیچ نشانه‌ای از حضور مرد شنی در بازی انحصاری Spider-Man بدست نیامده بود، بسیاری حدس می‌زدند که شخصیت دکتر اختاپوس رهبری گروه شش فاسد را در این بازی بر عهده خواهد داشت. در چنین شرایطی، وبسایت کامیک‌بوک گزارشی منتشر کرده است که حدس‌وگمان‌های این دسته از افراد را تایید می‌کند.

کریس جِی الکس که صداپیشگی یکی از شخصیت‌های Call of Duty: Black Ops 4 را بر عهده داشته، به تازگی مصاحبه‌ای ویدیویی با Dritft0r، یکی از بازیکنان شناخته شده‌ی فرنچایز Call of Duty، انجام داده است. این مصاحبه‌ قرار بوده درباره‌ی جدیدترین محصول استودیو تری‌آرک باشد اما به‌طور اتفاقی و ناخواسته جزئیاتی از داستان بازی Spider-Man فاش شد. الکس که صداپیشگی شخصیت راینو را در بازی Spider-Man بر عهده دارد، در بخشی از مصاحبه‌ گفت:

سکانس‌های مبارزه‌ی Spider-Man بسیار سخت و طاقت فرسا بودند، زیرا شخصیت‌های بازی [که من نقش آن‌ها را بر عهده داشتم] از نظر اندازه تفاوت‌های زیادی داشتند؛ دکتر اختاپوس بسیار بلند است، راینو بسیار بزرگ است... .

بازی Spider-Man

استودیو اینسومنیاک گیمز تاکنون هیچ واکنش رسمی نسبت به صحبت‌های الکس نشان نداده است اما اگر دکتر اختاپوس در بازی انحصاری Spider-Man حضور داشته باشد، به هفتمین شخصیت منفی حاضر در این بازی تبدیل خواهد شد. تا پیش از این، حضور شخصیت‌های مستر نگتیو، الکترو، راینو، اسکورپیون، کرکس و شوکر تایید شده بود. برای آشنایی بیشتر با این شخصیت‌ها، توصیه می‌کنیم به این لینک مراجعه کنید. همچنین نیما فرشین در مقاله‌ای مفصل به بررسی جزئیات تریلر منتشر شده از این بازی در رویداد E3 2018 از جمله‌ طراحی شهر نیویورک و آنتاگونیست اصلی پرداخته است.

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، بازی Spider-Man قرار است به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) عرضه شود. همچنین طبق صحبت‌های سازندگان، این بازی هرگز قرار نیست برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود، زیرا مارول به عنوان صاحب حق کپی رایت مرد عنکبوتی، قراردادی با سونی امضا کرده که طی آن، تنها این شرکت است که اجازه‌ی ساخت بازی ویدیویی با الهام از این شخصیت را دارد. سونی نیز در حال حاضر، هیچ تمایلی به ساخت یک بازی چندپلتفرمی ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی