ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Schoolwork
تکنولوژی

اپلیکیشن Schoolwork اپل به صورت رایگان در اختیار معلمان قرار گرفت

ماه مارس امسال اپل طی یک رویداد آموزشی که در شیکاگو برگزار شد، از اپلیکیشن جدید Schoolwork و برنامه‌های آینده خود برای معلمان و دانش‌آموزان پرده برداشت. این اپلیکیشن حالا به طور رایگان برای آیپد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

ماه مارس امسال اپل طی یک رویداد آموزشی که در شیکاگو برگزار شد، از اپلیکیشن جدید Schoolwork و برنامه‌های آینده خود برای معلمان و دانش‌آموزان پرده برداشت. این اپلیکیشن حالا به طور رایگان برای آیپد منتشر شده است.

Schoolwork به معلمان اجازه می‌دهد که از طریق آیپد تکلیف طراحی کرده و آن را میان دانش‌آموزان خود پخش کنند. معلم همچنین با استفاده از این اپ می‌تواند با دانش‌آموزان تعامل داشته و پیشرفت درسی هر کدام را نیز به طور جداگانه دنبال نماید.

اپل ادعا می‌کند که کار با Schoolwork به اندازه ارسال یک ایمیل ساده است و همه می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. ضمنا برای اینکه مجبور نباشید تمام کارها را در آن به طور دستی انجام دهید، امکان تعامل با سایر اپ‌های آموزشی مثل Explain Everything، GeoGebra، Tynker و !Kahoot را هم خواهید داشت.

Schoolwork

به گزارش تک کرانچ، معلمان می‌توانند تکالیف را از طریق این اپ‌های شخص ثالث طراحی کرده و به دانش‌آموزان بدهند و از نتایج کار گزارش بگیرند. البته این کار با رضایت کامل دانش‌آموز و والدین او انجام خواهد شد و هیچ گونه نقض حریم خصوصی صورت نمی‌پذیرد.

جالب است بدانید که حتی خود اپل هم نمی‌تواند به این اطلاعات دسترسی داشته باشد. شرکت کوپرتینویی اعلام کرده که به هیچ عنوان فعالیت دانش‌آموزان در این پلتفرم را رصد نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مجوری
    مجوری | ۷ تیر ۱۳۹۷

    حقوق 1 سال معلم در ایران=گوشی ایفون ایکس
    حالا تبلتی که تو تصویر دیدیم پیشکش

مطالب پیشنهادی