ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

امنیت

باگ عجیب اپ Samsung Messages، تمام گالری شما را با مخاطبان به اشتراک می گذارد

به نظر می رسد باگی در اپلیکیشن Samsung Messages باعث شده دیوایس برخی از کاربران، تصاویر موجود در گالری را بدون اجازه کاربر برای مخاطبان بفرستند. عده ای می گویند که تصاویر تحت تاثیر قرار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

به نظر می رسد باگی در اپلیکیشن Samsung Messages باعث شده دیوایس برخی از کاربران، تصاویر موجود در گالری را بدون اجازه کاربر برای مخاطبان بفرستند. عده ای می گویند که تصاویر تحت تاثیر قرار گرفته، همان فایل هایی هستند که قبلاً با این اپلیکیشن فرستاده شده اند و عده ای دیگر می گویند که کل گالری شان برای مخاطبان ارسال شده است.

یکی از کاربران انجمن ردیت توضیح می دهد که علی رغم ارسال تمام تصاویر گالری به یک مخاطب از طریق پیامک، هیچ چیز روی موبایل کاربر به نمایش در نمی آید و بنابراین بهترین کار، بررسی لاگ های سایت اپراتور است. یکی دیگر از کاربران هم در تایید حرف او می گوید که در ساعت 2:30 صبح، موبایلش تصمیم به ارسال تمام تصاویر گالری به دوستش گرفته است و وی هم شاهد هیچ تاریخچه ای روی اپلیکیشن Samsung Messages نبوده است.

در حال حاضر به نظر می رسد که این مشکل گریبان گیر تعداد زیادی از کاربران شده و دارندگان گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 8 تجربه مشابهی در این زمینه داشته اند. از آن جایی که این مشکل روی دیوایس های مختلف و از طریق اپراتورهای گوناگون رخ می دهد، بدون تردید همه چیز از آخرین به روزرسانی اپلیکیشن سامسونگ شروع شده است. بنابراین اگر هنوز Samsung Messages را نصب نکرده اید، بهتر است که فعلاً به سراغش نروید.

خوشبختانه افرادی که این اپلیکیشن را نصب کرده اند نیز راه حلی موقتی پیش پای خود دارند. کاربران ردیت پیشنهاد کرده اند که دسترسی اپلیکیشن به حافظه قطع شود تا امکان دریافت تصاویر گالری وجود نداشته باشد. برای این کار می توانید به تنظیمات رفته، وارد بخش Apps شوید و با انتخاب گزینه Premissions، دسترسی به حافظه (Storage) را غیرفعال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • yosof
    yosof | ۷ تیر ۱۳۹۷

    بابا گول نخورین با «اینا» مقابله کنید.پیامرسانهای خارجی هیییچ مشکلی ندارن.دوباره تاکید میکنم هیییچ مشکلی ندارن.همه این خبرها کار مافیای .... هست که خارج از کشور پول میدن به این و اون که این حرفها رو بزنن تا سروش و بله و... رو توجیه کنن.ما دیگه گول نمیخوریم.دیگه تمومه ماجرا.بچه ها مقابله کنید با «اینا»

    • Reza
      Reza | ۷ تیر ۱۳۹۷

      این سروش و بله ای که میگید با منسجر خود گوشیای سامسونگ فرق نداره آیا؟?

  • molavy
    molavy | ۷ تیر ۱۳۹۷

    چرا این مقاله های دروغ رو چاپ میکنید
    هیچ باگی ندارن پیام رسان های خارجی
    فقط سروش و بله و اینا و گپ مشکل دارند.

مطالب پیشنهادی