ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با نینتندو سوییچ مقوایی از نزدیک آشنا شوید

پروژه جدید نینتندو یعنی لبو در هفته های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است. در لبو می توانید با استفاده از کیت های مقوایی خاصی، کاردستی هایی برای کنسول نینتندو سوییچ خودتان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

پروژه جدید نینتندو یعنی لبو در هفته های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است. در لبو می توانید با استفاده از کیت های مقوایی خاصی، کاردستی هایی برای کنسول نینتندو سوییچ خودتان درست کنید که بازی های مخصوص به خودشان را دارند.

در این میان، بعضی ها محدودیت را کنار گذاشته و کاردستی های متفاوت و بعضاً عجیب و غریبی را با استفاده لبو برای سوییچ می سازند. حال نینتندو برای بهترین این افراد جایزه متفاوتی را در نظر گرفته و آن چیزی نیست جز یک نینتندو سوییچ مقوایی!

به همین مناسبت، نینتندو تصاویری از این نسخه متفاوت سوییچ را منتشر کرده که از جذابیت و زیبایی بالای آن حکایت می کنند. جالب است بدانید که در حال حاضر نمی توانید سوییچ های مقوایی را جداگانه بخرید و برای به دست آوردن آن، تنها راه شما شرکت در مسابقه است.

حتی اگر در برنده شدن ناکام ماندید و در یکی از دسته های اصلی مسابقات مربوط به خلاقیت با لبو به فینال رسیدید، نگران نباشید زیرا نینتندو برای فینالیست های ناکام نیز Joy-Con های مقوایی را به عنوان جایزه در نظر گرفته است.

تا امروز خلاقیت های دیوانه واری با استفاده از لبو انجام شده که همگی آن ها نشان می دهند که این مقواها، بیش از یک کاردستی ساده هستند. اخیراً به روزرسانی جدیدی برای بازی Mario Kart 8 Deluxe منتشر شده که امکان تجربه این عنوان با استفاده از نینتندو لبو را به شما می دهد.

می توانید جعبه گشایی لبو با حضور اعضای تحریریه دیجیاتو را از این جا تماشا کنید، در نهایت نگاهی به این نسخه دوست داشتنی از نینتندو سوییچ خواهیم داشت:

سوییچ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی