ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ احتمالاً نمایشگر بزرگتر 6.44 اینچی داشته باشد

تا به امروز در هیچ گزارشی نخوانده بودیم که سامسونگ می خواهد تغییراتی اساسی در ابعاد نمایشگر گلکسی اس 10 ایجاد کند. با این حال هم اکنون انتظار می رود که کره ای ها گلکسی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

تا به امروز در هیچ گزارشی نخوانده بودیم که سامسونگ می خواهد تغییراتی اساسی در ابعاد نمایشگر گلکسی اس 10 ایجاد کند. با این حال هم اکنون انتظار می رود که کره ای ها گلکسی اس 10 را سه در مدل عرضه کنند. گفته می شود که علت اتخاذ این تصمیم، تجهیز یکی از مدل ها به دوربین سه گانه است.

اخیراً در گزارشی تازه گفته شده که سامسونگ اندازه نمایشگر یکی از مدل های گلکسی اس 10 را افزایش داده و این دستگاه حالا به نمایشگر بی کران 6.44 اینچی مجهز است. اگرچه هنوز صحت این مسئله تایید نشده، اما منابع می گویند که دیوایس مذکور در واقع گلکسی اس 10 پلاس است.

افرادی که عرضه گلکسی اس 10 در سه مدل را افشا کردند، مدعی بودند که دو مدل از پرچمدار سال 2019 سامسونگ از نمایشگر 5.8 اینچی بهره می برند و مدل سوم که دوربین سه گانه دارد نیز همراه با نمایشگر 6.2 اینچی روانه بازار می شود. اگر افشاگری اخیر نشریه های کره ای حقیقت داشته باشد، این نخستین باری است که یکی از اعضای خانواده گلکسی اس همراه با چنین نمایشگر غول آسایی از راه می برد. البته ابعاد فیزیکی دستگاه احتمالاً افزایش چندانی نخواهد داشت؛ زیرا سامسونگ ترجیح می دهد نسبت نمایشگر به بدنه را در گلکسی اس 10 افزایش یابد.

مثل همیشه لازم به اشاره است که به چنین خبرهایی باید با عینک تردید نگاه کرد. انتشار گزارش های مختلف و ضد و نقیض درباره پرچمدارانی که هنوز چند ماه تا عرضه شان باقی مانده، موضوع جدیدی در حوزه تکنولوژی به حساب نمی آید و ضمناً هیچ مدرک مستندی وجود ندارد که افزایش ابعاد نمایشگر گلکسی اس 10 را تایید کند. با این همه، اگر سامسونگ واقعاً به دنبال عرضه یک مدل سوم با دوربین سه گانه باشد، چنین کاری چندان دور از ذهن نیست. این مدل خاص باید از تمام ظرفیت هایش برای رقابت با موبایل هواوی P20 Pro استفاده کند و نمایشگر بزرگ تر، شاید یکی از آنها باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • milad
    milad | ۸ تیر ۱۳۹۷

    جنگه مگه آخه ؟
    من نمیدونم کی گوشی با نمایشگر به این بزرگی میخواد که اینا فکر میکنن هرچی بزرگترش کنن بهتره !

  • agha
    agha | ۸ تیر ۱۳۹۷

    مسخره

  • علیرضا عابدی
    علیرضا عابدی | ۷ تیر ۱۳۹۷

    تبلت اس10 معرفی میشود?

مطالب پیشنهادی