ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت اج
تکنولوژی

افزونه ضد تبلیغات به مرورگر مایکروسافت اج اضافه شد

به تبعیت از اپرا و گوگل، ردموندی‌ها هم اعلام کردند که حالا مرورگر مایکروسافت اج به طور بومی به افزونه ضد تبلیغات مجهز شده است. این ویژگی به نسخه‌های اندروید و iOS مرورگر اضافه شده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

به تبعیت از اپرا و گوگل، ردموندی‌ها هم اعلام کردند که حالا مرورگر مایکروسافت اج به طور بومی به افزونه ضد تبلیغات مجهز شده است. این ویژگی به نسخه‌های اندروید و iOS مرورگر اضافه شده که می‌توانید از انتهای مطلب به لینک‌های دانلود دسترسی داشته باشید.

با این قابلیت دیگر نیازی نیست که هنگام مرور وبسایت‌ها تبلیغات را تحمل کنید. مایکروسافت قابلیت مسدودسازی تبلیغات را به عنوان یک گزینه درونی به تنظیمات اج اضافه کرده است. ردموندی‌ها برای این کار از قدرت نرم‌افزاری افزونه مشهور AdBlock Plus کمک گرفته‌اند که در حال حاضر پیشرفته‌ترین ابزار ضد تبلیغات موجود به شمار می‌آید.

مایکروسافت اج

به تبع همین موضوع نیز مرورگر مایکروسافت بر خلاف گوگل کروم که قابلیت ضد تبلیغاتش فقط انواع خاصی از تبلیغات را مسدود می‌کند، به شدت با انواع تبلیغات برخورد خواهد کرد. بنابراین برای وبسایت‌هایی که تنها از طریق تبلیغات درآمدزایی می‌کنند ارائه قابلیت ضد تبلیغ در مرورگر اج خبر خوشحال‌کننده‌ای نخواهد بود.

مرورگر مایکروسافت اج برای موبایل نوامبر سال گذشته منتشر شد، و حالا خبر رسیده که تعداد دانلودهای آن از مرز ۵ میلیون دانلود در پلی‌استور عبور کرده است.

جالب است بدانید که این آمار جالب توجه در شرایطی بدست آمده که دانلودهای مرورگر در دسامبر ۲۰۱۷ به یک میلیون هم نمی‌رسید، اما حالا و بعد از گذشت شش ماه شاهد رشد پنج برابری در این آمار دانلود بوده‌ایم.

Microsoft Edge

Microsoft Edge

سازنده: مایکروسافت قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 124.4 / 65 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sina
    sina | ۷ تیر ۱۳۹۷

    سرعتش و مصرف باتریش برای اندروید خیلی خوبه.

  • M.S
    M.S | ۷ تیر ۱۳۹۷

    خیلی شبیه گوگل کرومه ولی به نظرم از نظر سرعت یه ذره بهتره

  • سروش سکایی
    سروش سکایی | ۷ تیر ۱۳۹۷

    دوستانی اندرویدی که نصبش کردن ، چطور بوده کیفیتش ؟

مطالب پیشنهادی