ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فهرست بازی‌های رایگان ماه جولای پلی‌استیشن پلاس اعلام شد

همان‌طور که با نزدیک شدن به ماه جولای انتظار می‌رفت، شرکت سونی با انتشار یک بیانیه‌ی رسمی، فهرست بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس را برای این ماه اعلام کرد. همانند گذشته، این لیست شامل 6 بازی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

همان‌طور که با نزدیک شدن به ماه جولای انتظار می‌رفت، شرکت سونی با انتشار یک بیانیه‌ی رسمی، فهرست بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس را برای این ماه اعلام کرد. همانند گذشته، این لیست شامل 6 بازی متفاوت می‌شود که مشترکان این سرویس در طی یک ماه آینده قادر به دانلود آن‌ها خواهند بود. این 6 بازی از میان عناوین مختلف کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا انتخاب شده‌اند.

لیست در نظر گرفته شده برای پلی‌استیشن 4 در ماه جولای شامل 2 بازی می‌شود که قابل توجه ترین آن‌ها Heavy Rain است. این بازی که در سبک دکمه زنی (QTE) ساخته شده است و روی داستان تمرکز ویژه‌ای دارد، ماجرای پدری با نام ایتن مارس را روایت می‌کند که به خاطر مرگ پسر بزرگش در سانحه‌ی تصادف، دچار افسردگی و توهم شده است. دو سال پس از این اتفاق، پسر کوچکترش، یعنی شان نیز توسط یک قاتل سریالی دزدیده می‌شود. در چنین شرایطی، ایتن باید برای نجات دادن تنها فرزندش وارد یک ماجرای خطرناک شود.

دیگر بازی رایگان در نظر گرفته شده برای پلی‌استیشن 4، عنوان Absolver است. شاید این بازی چندان شناخته شده نباشد اما می‌توان آن را هیجان انگیزتزین پیشنهاد ماه جولای دانست. این بازی در سبک اکشن سوم شخص مبارزه‌ای ساخته شده است و به کاربر خود اجازه می‌دهد تا نحوه‎‌ی کنترل شخصیت‌ها را مطابق با سلیقه‌ی خود تغییر دهد.

عناوین در نظر گرفته شده برای پلی‌استیشن 3، شامل بازی پلتفرمر Rayman 3 HD و بازی استراتژیک Deception IV: The Nightmare Princess می‌شود. اگر فایل‌های ذخیره‌ی Deception IV: Blood Ties را داشته باشید، می‌توانید برخی از آیتم‌ها را به Nightmare Princess انتقال دهید. دارندگان کنسول پلی‌استیشن ویتا نیز می‌توانند انتظار 2 بازی را داشته باشند. نخستین بازی، Space Overlords است که دارندگان دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 نیز به لطف قابلیت کراس‌بای می‌توانند آن‌ را دریافت کنند. دومین بازی نیز عنوان تحسین شده‌ی Zero Escape: Zero Time Dilemma است.

در پایان لازم به ذکر است که هنوز برای دریافت عناوین رایگان ماه ژوئن دیر نشده است. علاقه‌ مندان می‌توانند سه بازی XCOM 2 ،Trials Fusion و Call of Duty: Black Ops III را دریافت کنند. علاوه بر این، مشترکان سرویس پلی‌استیشن پلاس این آخر هفته قادر خواهند بود تا به صورت رایگان به تجربه‌ی Destiny 2 بپردازند.

پلی‌استیشن 4

  • Heavy Rain
  • Absolver

پلی‌استیشن 3

پلی‌استیشن پلاس

  • Rayman 3 HD
  • Deception IV: The Nightmare Princess

پلی‌استیشن ویتا

پلی‌استیشن پلاس

  • Space Overlords
  • Zero Escape: Zero Time Dilemma
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • herogame
    herogame | ۷ تیر ۱۳۹۷

    چه بازی های خوبی، کم کم سونی داره یه تکونی میخوره، منتظر heavy rain
    بودم ?

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۷ تیر ۱۳۹۷

    دستگاه رو‌هک کنین بشینین با خیال راحت بازی کنید از فکر آنلاین بازی کردنم بیاین بیرون اینجا ایران بابا

مطالب پیشنهادی