ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لیست بازی های رایگان ماه جولای ایکس باکس لایو گلد را اینجا ببینید

سرانجام مایکروسافت از لیست بازی های رایگان سرویس ایکس باکس لایو گلد طی ماه جولای پرده برداشت. طبق چیزی که انتظار داشتیم، مشترکین این سرویس روی هرکدام از کنسول های ایکس باکس وان و ایکس ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۶

سرانجام مایکروسافت از لیست بازی های رایگان سرویس ایکس باکس لایو گلد طی ماه جولای پرده برداشت. طبق چیزی که انتظار داشتیم، مشترکین این سرویس روی هرکدام از کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 به 2 بازی تا پایان ماه آینده میلادی دسترسی خواهند داشت. البته لازم به ذکر است که بازی های رایگان ایکس باکس 360 با استفاده از قابلیت backward Compatibility روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت هم قابل بازی خواهند بود.

برخلاف ماه های گذشته، عناوین رایگان ایکس باکس وان در ماه جاری، کمی ناشناخته هستند. بازی Assault Android Cactus در سبک اکشن از 10 تیر تا 9 مرداد و عنوان معمایی Death Squared از 25 تیر تا 24 مرداد رایگان خواهند بود.

البته اوضاع برای ایکس باکس 360 بهتر است و هر 2 بازی رایگان این کنسول در ماه آینده، از عناوین موفق و شناخته نسل هفتم کنسول های بازی هستند. قسمت پنجم از سری Virtua Fighter 5 با پسوند Final Showdown از 10 تیرماه تا روز 24 ام همین ماه رایگان خواهد بود.

این بازی مبارزه ای در زمان عرضه خود با واکنش های مثبتی از سوی منتقدان روبرو شد و بسیاری Virtua Fighter 5 را یکی از بهترین عناوین این سبک در نسل گذشته می دانستند که با وجود پیشرفت های اساسی نسبت به نسخه های پیشین، بسیاری از المان های کلاسیک مجموعه Virtua Fighter را حفظ کرده بود.

بعد از این بازی، یکی از بحث برانگیزترین قسمت های فرنچایز محبوب اسپلینتر سل یعنی Splinter Cell: Conviction از 25 تیر الی 9 مرداد به صورت رایگان در دسترس مشترکین سرویس ایکس باکس لایو گلد قرار خواهد گرفت.

Conviction به خاطر صحنه های سینمایی متعدد و سبک گرافیکی خاصش طرفداران بسیاری پیدا کرد اما بعضی از هواداران قدیمی این مجموعه به اکشن شدن بیش از اندازه این بازی معترض بودند.

در ادامه نگاهی به لیست بازی های رایگان سرویس ایکس باکس لایو گلد در ماه جولای خواهیم داشت. برای اطلاع از دیگر عناوین رایگان این سرویس طی ماه های گذشته به این پست مراجعه کنید.

ایکس باکس وان

  • Assault Android Cactus (از ۱۰ تیر الی ۹ مرداد)
  • Death Squared (از ۲۵ تیر الی ۲۴ مرداد)

ایکس باکس 360

ایکس باکس لایو گلد

  • Virtua Fighter 5: Final Showdown (از ۱۰ تیر الی ۲۴ تیر)
  • Splinter Cell: Conviction (از ۲۵ تیر الی ۹ مرداد)

در ضمن دیروز سونی، فهرست بازی های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه جولای را منتشر کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی