ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتورولا وان پاور Motorola One
تکنولوژی

با موبایل موتورولا وان پیش از رونمایی رسمی آشنا شوید

ماه گذشته برای نخستین بار شنیدیم که موتورولا قصد دارد نخستین موبایل خود تحت برنامه اندروید وان را با نام موتورولا وان پاور روانه بازار کند. حال تصویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

ماه گذشته برای نخستین بار شنیدیم که موتورولا قصد دارد نخستین موبایل خود تحت برنامه اندروید وان را با نام موتورولا وان پاور روانه بازار کند. حال تصویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد پاور وان یک برادر دیگر با نام موتورولا وان نیز خواهد داشت.

همان طور که در تصویر ابتدای مطلب واضح است، موتورولا وان هم چون دیگر برادر خود، با تبعیت از ترند محبوب این روزهای بازار دارای شکافی در بالای نمایشگر خود است. جز این، موبایل مورد بحث از لحاظ ظاهری شباهت زیادی با پاور وان خواهد داشت و تنها به نظر می رسد از جنبه افزاری و قیمت در جایگاه بالاتری نسبت به آن قرار گیرد.

به نظر می رسد شاسی اصلی گوشی جدید موتورولا از جنس آلومینیوم باشد و ظاهراً پورت قدیمی تر USB به مدل جدیدتر USB-C ترجیح داده شده است. در بدنه پشتی اما به جای فلز، شاهد استفاده از شیشه ای صیقلی هستیم. ضمن این که برخلاف شنیده های پیشین، نحوه چینش سنسورهای دوگانه دوربین اصلی به جای افقی، عمودی خواهد بود و فلش LED هم در بین آنها جا خوش کرده است.

موتورولا وان پاور Motorola One

گرچه شاید در تصاویر چنین بربیاید که دو موبایل مجهز به اندروید وان موتورولا از لحاظ ابعاد نمایشگر با یکدیگر برابرند، اما ظاهراً صفحه نمایش موتورولا وان کمی کوچکتر خواهد بود. در خصوص سایر مشخصات فنی موبایل مورد بحث اطلاعاتی در دست نیست.

فعلاً تاریخ مشخصی برای رونمایی از دو موبایل موتورولا وان و موتورولا وان پاور اعلام نشده، اما به احتمال فراوان تا پیش از تابستان شاهد معرفی و ورود آنها به بازار خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۸ تیر ۱۳۹۷

    واقعا انگار تو بخش طراحی چیزی واسه ارائه نیست همه طراحی ها یکی شدن فقط چینش دوربین و اثر انگشت تو هر بار جا به جا میکنن سامسونگ و اپل ی طرح پیاده کردن همه کمپانی ها هم گوشی هاشون تا حد زیادی کپی از هموناس فعلا فقط سونی طراحی متفاوتی داره که اونم دلنشین نیست سری z با حاشیه کمتر بهتر بود

مطالب پیشنهادی