ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ماجرای شکایت بتسدا از سازندگان بازی موبایل Westworld چیست؟

بتسدا سافتور چندی پیش شکایتی را علیه شرکت برادران وارنر و استودیو بازی سازی Behaviour Interactive ثبت کرد که موضوع آن بازی موبایل Westworld بوده است. شرکت بتسدا در متن شکایت خود ادعا کرده است ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

بتسدا سافتور چندی پیش شکایتی را علیه شرکت برادران وارنر و استودیو بازی سازی Behaviour Interactive ثبت کرد که موضوع آن بازی موبایل Westworld بوده است. شرکت بتسدا در متن شکایت خود ادعا کرده است شباهت‌های انکار ناپذیری میان Westworld Mobile Game و بازی Fallout Shelter که در سال 2015 عرضه شد وجود دارد.

شرکت بتسدا در متن شکایت خود ادعا کرده است برای ساخت بازی موبایل Westworld از همان کدی استفاده شده است که برای ساخت Fallout Shelter استفاده شده بود. این شرکت برای اثبات ادعای خود به باگ‌های بازی موبایل Westworld اشاره کرده است که شباهت بسیاری به باگ‌های نسخه‌ی اولیه‌ی Fallout Shelter دارند.

شرکت برادران وارنر

حال و با گذشت مدتی از مطرح شدن این شکایت، برادران وارنر ضمن انتشار بیانیه‌ای رسمی در این باره، تمامی اتهامات مطرح شده از سوی بتسدا را رده کرده است. در متن بیانیه‌ آمده است:

به عنوان یکی از سازندگان برجسته‌ی جهان که محصولی همچون سریال خلاقانه‌ی Westworld را ساخته است، احترام بسیاری برای مالکیت معنوی محصولات قائل هستیم. اظهارات بتسدا سافتور مبنی بر اینکه برای ساخت بازی موبایل Westworld از کدهای مشابه با Fallout Shelter استفاده شده است، نه تنها بسیار غافل گیر کننده است، بلکه بی اساس نیز هست. استودیو Behaviour Interactive به ما اطمینان کامل داده است که اظهارات مطرح شده از سوی بتسدا نادرست هستند و از هیچ کدام از کدهای Fallout Shelter برای ساخت بازی موبایل Westworld استفاده نشده است. همچنین بر خلاف ادعاهای بی اساس بتسدا، برادران وارنر هرگز استودیو Behaviour Interactive را به استفاده‌ از کدهای Fallout Shelter تشویق نکرده است.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی موبایل Westworld تنها برای سیستم عامل‌های تلفن همراه iOS و اندروید در دسترس قرار دارد. اگر با این بازی آشنایی ندارید، معرفی بازی را مطالعه کنید. بازی Fallout Shelter علاوه بر سیستم عامل‌های نامبرده، برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی استیشن ۴، سوییچ و رایانه‌های شخصی نیز منتشر شده است. همچنین می‌توانید سری مقالات «راهنمای استراتژی های موثر در Fallout Shelter» را بخوانید. این سری مقالات، به نکاتی اشاره می‌کنند که بدون شک یادگیری و به کارگیری آن‌ها در پیشرفت بهتر و سریع‌تر کاربر در روند بازی موثر خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • agha
    agha | ۸ تیر ۱۳۹۷

    فکر کنم بتسدا راست میگه

مطالب پیشنهادی