ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل تاشونده مایکروسافت سرفس فون
تکنولوژی

یک API در ویندوز 10 پنج وضعیت کاری موبایل سرفس فون مایکروسافت را نشان می دهد

مقایسه فایل های بیلد شماره 17704 ویندوز 10 با نسخه پیشین آن منجر به کشف یک API جدید شده است. نگاهی به کدهای API مذکور نشان می دهد که موبایل تاشونده مایکروسافت قرار است پنج حالت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

مقایسه فایل های بیلد شماره 17704 ویندوز 10 با نسخه پیشین آن منجر به کشف یک API جدید شده است. نگاهی به کدهای API مذکور نشان می دهد که موبایل تاشونده مایکروسافت قرار است پنج حالت کاری مختلف را در اختیار کاربر خود قرار دهد.

به طور حتم شما هم با مشاهده ردیف کلمات «موبایل تاشونده مایکروسافت» در کنار هم بلافاصله به یاد یکی از مورد انتظار ترین دیوایس ها، یعنی سرفس فون (Surface Phone) خواهید افتاد. موبایلی منحصر به فرد از ردموند که چند سالی هست انتظار ورود آن را به بازار می کشیم.

به لطف طراح ویژه لولاها، دو قطعه اصلی سرفس فون قادر هستند تا در ۳۶۰ زاویه مختلف نسبت به یکدیگر قرار بگیرند. این سبب خواهد شد تا دستگاه مورد بحث بتواند در پنج حالت کاری مختلف قرار بگیرد. در تصویر زیر می توانید این پنج حالت را مشاهده کنید.

موبایل تاشونده مایکروسافت سرفس فون

متناسب با وضعیت کاری انتخاب شده، اپلیکیشن های مختلفی در دسترس کاربر قرار خواهند داشت. به عنوان مثال چندی قبل پتنتی از مایکروسافت منتشر شده بود که در آن نشان می داد اپلیکیشن ساعت بیدارباش به صورت خودکار در زمان قرارگیری موبایل تاشونده مایکروسافت در حالتی شبیه به «چادر مسافرتی» به اجرا در می آید. یا به محض قرارگیری دستگاه در حالت لپ تاپی یک نمایشگر به کیبورد کامل تبدیل خواهد شد.

شنیده های دیگر حاکی از آن هستند که سرفس فون مایکروسافت با نام مستعار «Andromeda» در حال گذراندن مراحل آخر توسعه خود است و ما می توانیم پیش از پایان سال جاری میلادی منتظر رونمایی از آن باشیم.

موبایل تاشونده مایکروسافت سرفس فون

نکته هیجان انگیز دیگر در خصوص موبایل تاشونده مایکروسافت آن است که شنیده شده محصول مورد بحث مجهز به چیپست اسنپدراگون 1000 خواهد بود. سخت افزاری که قرار است طی همکاری مشترک مایکروسافت و کوالکام توسعه یافته و از نظر قدرت پردازشی قابلیت رقابت با پردازنده های سری Y و U اینتل را خواهد داشت.

با توجه به در آستانه رونمایی بودن موبایل تاشونده سامسونگ موسوم به گلکسی X، غول نرم افزاری دنیا تحت فشار زیادی قرار دارد تا هرچه زودتر پاسخ خود را به این اقدام کره ای ها آماده و روانه بازار سازد. لازم به ذکر است احتمال رونمایی از محصول منحصر به فرد سامسونگ همزمان با رویداد MWC 2019 وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۸ تیر ۱۳۹۷

    یه دو جین موبایل تا شونده ساختن حتی چینی ها اما نویسنده های دیجی فقط گفتن سامسونگ بابا به خدا سامسونگ اون غولی نیس که شما دهه هشتادیا فکر میکنید دنیای علم و فناوری خیلی بزرگتر از سامسونگه این فقط یه شرکت چند ملییتی بزرگه مثل خیلیای دیگه

  • agha
    agha | ۸ تیر ۱۳۹۷

    کوالکام اینتل مفت خور رو باید اتیش بزنه

  • نوید شریفات
    نوید شریفات | ۸ تیر ۱۳۹۷

    باید دید چکار میکنه سرفس پرو عالی است ولی جا کردن قدرت یک پی سی در ابعاد موبایل با مصرف انرژی بالا و اندازه باتری بعید به نظر میاد چیز جالبی از آب در بیاد حالا از محدودیت اپ های موجود برای ویندوز بگذریم به نظرم تکنولوژی هنوز به انجا نرسیده که چنین توانی را در یک موبایل جا بدهد موبایل از حدی که بزرگتر و سنگین تر بشود دیگه موبایل نخواهد بود. در صورتی که موبایلی تا شو با صفحه بزرگتر باشد یعنی مصرف باتری بالاتر بنابراین مشکل سر جایش باقی خواهد ماند. ولی به هر مایکروسافت است باید دید چکار میکند امیدوارم چیز جالبی باشد من طرفدار ویندوز هستم ولی برای دستگاه های تاچ خیلی کارایی ندارد حتی روی سرفس ترجیح میدهم با ماووس کار کنم

  • yassin
    yassin | ۸ تیر ۱۳۹۷

    به نظرم شاهکاره اگه بتونه پردازنده گرافیکی اختصاصی فوق العاده ای براش بزنه و بتونه از لنز های زایس استفاده کنه احتمالا باید فن خنک کننده هم بزاره و اگر بتونه برنامه های ویندوز رو عالی اجرا کنه فک کنم گلکسی ایکس کم بیاره

  • alex
    alex | ۸ تیر ۱۳۹۷

    مزخرف ترین موبایلیه تابحال دیدم
    مایکروسافت همین روش هارو ادامه داد که ویندوز موبایلو منهدم کرد

مطالب پیشنهادی