ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قهرمان جدید بازی Overwatch یک همستر است [تماشا کنید]

بعد از شایعات فراوان سرانجام بلیزارد از قهرمان جدید بازی Overwatch رونمایی کرد و آن چیزی نیست جز یک همستر! این همستر که «هموند» نام دارد، از توپی جنگی که شکل آن بی ربط با ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

بعد از شایعات فراوان سرانجام بلیزارد از قهرمان جدید بازی Overwatch رونمایی کرد و آن چیزی نیست جز یک همستر!

این همستر که «هموند» نام دارد، از توپی جنگی که شکل آن بی ربط با توپ های بازی همسترهای معمولی نیست، برای پیروزی در نبردها استفاده خواهد کرد. در ضمن هموند به اسلحه چهارگانه ای مجهز بوده و همچنین میزان تولید امتیاز سلامتی او هم با حضور بیشتر دشمنان در اطرافش، افزایش خواهد یافت.

می توانید تانک هموند را به حالت توپ درآورده و با سرعت بیشتری در نقشه جابجا شوید. جدا از این ها، این امکان وجود دارد که با وصل کردن زنجیر به خصوصی به دیوار، تانک جنگی خود را به توپی مخرب تبدیل کنید و روی دشمنانتان فرود بیایید. این قهرمان در حال حاضر برای تست در دسترس است و در آینده نزدیکی به صورت رسمی به بازی اضافه خواهد شد.

 

قبل از معرفی هموند انتظار می رفت که هیرو جدید بازی Overwatch همان Jetpack Cat معروفی باشد که در یکی دو سال گذشته تصاویر مفهومی و اطلاعات گوناگونی از او به بیرون درز کرده بود.

با وجود بالا گرفتن تب بازی های بتل رویال در چندماه اخیر، اوورواچ با توجه به مدت زمان 2 ساله ای که از عرضه اش می گذرد، همچنان یکی از محبوب ترین بازی های چندنفره محسوب می شود. این بازی در سال عرضه خود با واکنش مثبت بسیاری از کاربران و منتقدان روبرو شد و عنوان «بهترین بازی سال» را از سایت ها و مراسم های معتبری دریافت کرد.

در نهایت نگاهی به تصاویر منتشر شده از جدیدترین قهرمان اوورواچ یعنی هموند داریم:

بازی Overwatch

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • agha
    agha | ۸ تیر ۱۳۹۷

    بچه بازی

مطالب پیشنهادی