ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا برای استوری‌ها موسیقی بگذارند

اینستاگرام این روزها خود را با رونمایی از ویژگی‌های جدید سرویس اجتماعی‌اش مشغول کرده و حالا بعد از معرفی پلتفرم IGTV و قابلیت تماس تصویری گروهی، این کمپانی تغییراتی هم در بخش استوری‌ها داده است؛ ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

اینستاگرام این روزها خود را با رونمایی از ویژگی‌های جدید سرویس اجتماعی‌اش مشغول کرده و حالا بعد از معرفی پلتفرم IGTV و قابلیت تماس تصویری گروهی، این کمپانی تغییراتی هم در بخش استوری‌ها داده است؛ از امروز کاربران اپلیکیشن موبایل اینستاگرام می‌توانند برای پس‌زمینه استوری‌ها موسیقی بگذارند.

در ویژگی جدید اینستاگرام از آهنگ‌های پیش فرض اپلیکیشن استفاده می‌کنید

برای استفاده از این ویژگی، بعد از آنکه وارد بخش استوری شدید کافیست روی استیکرها کلیک کرده و سپس آیکون Music را انتخاب کنید تا هزاران موسیقی پیشنهادی نمایش داده شود. در نهایت هم می‌توانید هر کدام را که خواستید روی پس زمینه استوری بگذارید. در کنار قابلیت جستجوی بین آهنگ‌ها، اینستاگرام فیلترهایی را قرار داده تا راحت‌تر به نتیجه مورد نظر برسید.

مثلا قابلیت این را دارید تا بسته به محبوبیت موسیقی‌ها، سبک یا اصلا حال خودتان آهنگ‌ها را جدا کرده و یک گزینه بهتر را برای استوری‌ها انتخاب کنید. البته می‌توانید پیش از اضافه کردن اهنگ به نسخه پیش‌نمایش آن‌ها نیز را گوش دهید. اینستاگرام قول داده که در ماه‌های آتی آهنگ‌های بیشتری به اپلیکیشن خود اضافه کند.

آهنگ در استوری
بعد از افزودن استوری، استیکری با اسم آهنگ و نام خواننده به استوری اضافه خواهد شد و فالوورهایتان می‌توانند آن را ببینند

موسیقی‌های استوری تنها محدود به عکس‌ها نیستند و این ویژگی در گرفتن ویدیو هم کاربرد دارد. بعد از آنکه بخش استوری را باز کردید، در کنار آیکون ضبط ویدیو می‌توانید موسیقی دلخواه خود را انتخاب کنید. با این کار، آهنگ به پس زمینه ویدیو تبدیل خواهد شد و در هنگام تماشای استوری کاربران آن را می‌شوند.

قابلیت «موسیقی در استوری‌ها» فعلا تنها برای iOS منتشر شده و با توجه به گفته اینستاگرام در آینده نیز به دیوایس‌های اندرویدی می‌آید. همچنین توسعه‌دهنده تایید کرده که این ویژگی تنها در دسترس کاربران 51 کشور قرار می‌گیرد و به همین خاطر همه نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی