ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ مسابقه مرگ با بازیگران جدید

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Rules of Survival

مسابقه مرگ

  • بازی آنلاین است

بعد از هفت سنگ پر بازی قبلی، این بار هفته آرام‌تری را سپری کردیم و در زمینه انتشار بازی‌های جدید به غیر از عرضه نسخه اندروید برول استراز و قسمت جدید پوکمون اتفاق خاصی نیافتاد. با این حال بین عناوین قدیمی، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل بروزرسانی جالبی را دریافت کرد؛ فیلم «مسابقه مرگ» (Death Race) را با Rules of Survival تجربه کنید.

به تازگی مود جدیدی به عنوان Rules of Survival اضافه شده که در پی آن، بازیکن‌ها به 15 تیم 4 نفره تقسیم می‌شوند و هر تیم نیز یک ماشین دارد. حالا هم تنها یک وظیفه دارید؛ با اتومبیل‌تان بقیه ماشین‌ها را نابود کنید و سعی کنید زنده بمانید. برخلاف دیگر حالت‌های گیم پلی بازی، در اینجا نمی‌توانید از ماشین پیاده شوید و اعضای تیم تنها قابلیت جا‌به‌جایی بین بخش‌های مختلف اتومبیل را دارند.

توسعه‌دهنده برای جذابیت بیشتر بخش Death Race عنوانش، چهار ماشین جدید به بازی اضافه کرده و همچنین در هنگام رانندگی می‌توانید با گرفتن آیتم‌هایی اتومبیل را قدرتمندتر کنید. Rules of Survival به تازگی 150 میلیون دانلود را توانسته رد بکند و کمپانی چینی NetEase با ویژگی‌های متفاوت سعی کرده بازیکن‌های بیشتری را به سمت ساخته‌اش بکشاند.

Rules of Survival

Rules of Survival

سازنده: Netease قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1300 / 1290 مگابایت زبان:

Brawl Stars

  • بازی آنلاین است

بهترین خبر هفته انتشار نسخه اندروید «برول استارز» (Brawl Stars) بعد از حدود یک سال بود. بازی در وضعیت خوبی قرار گرفته و با میانگین امتیازی 4.7 در گوگل پلی هم فعلا بیشترین امتیاز را بین ساخته‌های سوپرسل دارد. هر چند ممکن است در آینده این رقم تغییر کند ولی واکنش‌های اولیه نشان می‌دهند که بازیکن‌ها همانند کلش رویال و کلش آو کلنز از برول استارز نیز رضایت داشته‌اند.

برول استارز ترکیبی از چند مینی گیم مختلف است که هر چند در تمامی آن‌ها با یک مکانیزم گیم پلی مشترک طرف هستیم ولی همگی دارای قوانین خاص خود برای پیروزی و بعضا ویژگی‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند. پیش از شروع هر کدام از حالت‌های گیم پلی، می توانید شخصیت خود را از میان مبارزین که در بازی با نام برولر (Brawler) شناخته می شوند، انتخاب کنید.

سپس نوبت به رفتن به میدان نبرد می رسد، جایی که دوربین از بالا بوده و به کمک دکمه سمت چپ کاراکتر را حرکت می دهید و با آیکون‌های سمت راست تیراندازی خواهید کرد. برای آشنایی بیشتر با برول استارز پیشنهاد می‌کنیم بررسی بازی را از دست ندهید. اگر هم در دانلود و تجربه نسخه اندروید مشکلی داشتید، این مطلب را مطالعه کنید.

Brawl Stars

Brawl Stars

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 142.4 / 78.61 مگابایت زبان:

Pokemon Quest

  • بازی آنلاین است

پوکمون کوئست عنوانی همه پسند نیست و مطمئنا هم نمی‌تواند به اندازه پوکمون گو جریان ساز باشد. با این حال استقبال خوب بازیکن‌ها از بازی نشان می‌دهد که نینتندو در راضی نگه داشتن طرفداران قدیمی و جذب هواداران جدیدتر کارش را به درستی انجام داده است. پوکمون کوئست کنترل تیمی از پوکمون‌های مکعب‌گونه (همانند سبک گرافیکی ماینکرفت) را به بازیکن می‌دهد.

مرحله به مرحله نیز با دشمنان مختلفی مواجه می‌شوید و پوکمون‌ها به آن‌ها حمله می‌کنند. همانند بقیه اکشن‌های نقش آفرینی که این روزها باب شده‌اند، در بازی  شخصیت‌های داستان خودشان حرکت کرده و ضربه می‌زنند. بنابراین در میدان نبرد مهم‌ترین کاری که انجام می‌دهید انتخاب قدرت‌های مختلف برای هر پوکمون است.

Pokémon Quest

Pokémon Quest

سازنده: Pokemon Company قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 353.7 / 57 مگابایت زبان:

Up Left Out

  • بازی آفلاین است

وقتی دو تا از بهترین بازیسازان مستقل موبایل تشکیل یک تیم می‌دهند، نتیجه‌اش عنوانی خلاقانه با نام Up Left Out است. تمام معماهای بازی با محوریت «آزاد کردن وسیله‌ها» بوده و در هر مرحله باید مکعب‌ها را از درون یک جسم دایره‌ای شکل بیرون بیاورید. برای این کار نیز کافیست آن را به سمت چپ، راست، بالا یا پایین ببرید؛ ابتدا ببینید کدام سمت خالی است. رفته رفته نیز پازل‌ها سخت‌تر می‌شوند و همچنین سازنده با افزودن ویژگی‌های متفاوت سعی کرده تنوع را در معماها حفظ کند.

Up Left Out

Up Left Out

سازنده: Rainbow Train قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 139.9 / 42 مگابایت زبان:

Flick Arena 

  • بازی آنلاین است

Flick Arena در عین آنکه از دو بازی بزرگ گوشی (کلش رویال و ساکر استارز) الهام گرفته اما همزمان توانسته با تغییرات درست در مکانیزم‌های آن‌ها هویتی جداگانه به خودش ببخشد و یک تجربه لذت بخش به وجود بیاورد. در بازی دو بازیکن با پنج مهره روبه‌رو یکدیگر قرار می‌گیرند و هر کسی که زودتر مهره شاه حریف را نابود کند، برنده می‌شود.

در هر نوبت از بازی، هر دو بازیکن 15 ثانیه فرصت دارند تا حرکت بعدی مهره‌ها را مشخص کنند؛ می‌توانید مهره‌های نزدیک‌زن را به سمت جلو بفرستید، با مهره‌های دورزن از عقب حمله کنید یا حتی اگر خواستید هیچکدام را تکان ندهید. Flick Arena ایده‌های جالبی دارد فقط به یاد داشته‌ باشید که برای تجربه بازی به نرم افزار تغییر آی پی نیاز دارید.

Flick Arena

Flick Arena

سازنده: Flaregames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 193.1 / 70.32 مگابایت زبان:

در هفت روز گذشته چه اتفاقاتی افتاد؟

در هفت سنگ قبلی از تاریخ عرضه نسخه اندروید Alto's Odyssey و بتا Devil May Cry گفتیم. این هفته از اینگونه اتفاقات خبری نبود و مهمترین اتفاق هفت روز را می‌توانیم به جنجالی که وست ورلد به پا کرد ربط دهیم؛ بتسدا ادعا کرده که در ساخت وست ورلد از کدهای فال اوت شلتر استفاده شده است. از آن طرف هم برادران وارنر، ناشر وست ورلد، اعتقاد دارد که حرف‌های بتسدا بدون اساس هستند.

جدا از این دعواهای حقوقی بالاخره کمپانی چینی NetEase اعلام کرد که Identity V در 4 جولای (13 تیر) منتشر می‌شود، عنوانی که احتمالا تاکنون نام آن را شنیده‌اید. برای کسانی که نمی‌دانند Identity V یک بازی ترسناک است که در آن چهار بازیکن نقش بازمانده را داشته و یک بازیکن به عنوان شکارچی وارد میدان شود.

حالا بازمانده‌ها باید سعی کنند از محیط فرار کرده و شکارچی نیز وظیفه دارد تا آن‌ها را بکشد. Identity V به نوعی کلون یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتر با نام Dead by Daylight به شمار می‌رود و با توجه به تبحر NetEase در ساخت بازی‌های کلون (Rules of Survival هم توسط آن‌ها منتشر شده) باید دید نتیجه نهایی چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • FARDIN.?
    FARDIN.? | ۹ تیر ۱۳۹۷

    دیجیاتو لینک گذاری نکردی رو عکسا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی