ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت GPU Turbo برای هوآوی موبایل P20 و P20 Pro
تکنولوژی

آپدیت حالت GPU Turbo برای دو موبایل P20 و P20 Pro هواوی در راه است

شنیده شده مهندسین هواوی در حال آماده سازی یک آپدیت مهم برای دو پرچمدار این شرکت یعنی هواوی P20 و هواوی P20 Pro است که می تواند قابلیت مهم GPU Turbo را برای این دو موبایل محبوب به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

شنیده شده مهندسین هواوی در حال آماده سازی یک آپدیت مهم برای دو پرچمدار این شرکت یعنی هواوی P20 و هواوی P20 Pro است که می تواند قابلیت مهم GPU Turbo را برای این دو موبایل محبوب به ارمغان بیاورد.

ظاهراً نسخه بتای آپدیت مورد بحث از همین حالا در اختیار برخی تست کننده ها در چین قرار گرفته و پس از نهایی شدن عرضه نسخه پایدار آن آغاز می شود، البته باز هم نخست برای کاربران چینی.

فراموش نکنید که دو پرچمدار چینی با سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو و پوسته اختصاصی Emotion UI 8.1 روانه بازار شده اند، بنابراین آپدیت مذکور این مشخصات را تغییر نخواهد داد و تنها شامل اصلاح برخی باگ ها و افزوده شدن چند قابلیت جدید از جمله GPU Turbo خواهد بود.

قابلیت GPU Turbo برای هوآوی موبایل P20 و P20 Pro

همان طور که پیش تر گفتیم، به لطف دستاورد جدید چینی ها، امکان افزایش قابل توجه توان پردازش گرافیکی موبایل های مجهز به پردازشگرهای Mali به صورت نرم افزاری وجود خواهد داشت. طبق اعلام هواوی، GPU Turbo می تواند تا ۶۰ درصد قدرت پردازشی دو موبایل موبایل P20 و P20 Pro را افزایش داده و مصرف انرژی پردازشگر گرافیکی آنها را نیز تا ۳۰ درصد کاهش داد. این بهبودها به خصوص در زمان اجرای بازی های سنگین به خوبی خود را نشان خواهند داد.

طبق اعلام بزرگترین موبایل ساز چین، موبایل های میزبان آپدیت مذکور نباید روت شده باشند و قرار است تا ۲۰۰۰ کاربر تست کننده نسخه بتای آن را تا چند روز آینده دریافت کنند. تصور می شود نسخه نهایی تا یکی دو ماه آینده در دسترس همه کاربران پرچمداران جدید هواوی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • FARDIN.?
    FARDIN.? | ۹ تیر ۱۳۹۷

    دیجیاتو‌ تو مقاله ی قبلی گفتی اول واسه میت ده میاد الان چی شده که میگی سری پی بعدش کسی حرف از نسخه اصلی تا دوماه دیگه نکرده بود من مردم از انتظار چرا این کارو با ما میکنی

  • Mohammad memarian
    Mohammad memarian | ۸ تیر ۱۳۹۷

    احتمالش هست برای میت 10 هم باید؟

    • پیشرو
      پیشرو | ۸ تیر ۱۳۹۷

      آره میاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی