ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانلود کنید: سونی تم رایگان Football 2018 را برای موبایل‌های اکسپریا منتشر کرد

مرحله گروهی جام‌ جهانی تازه به اتمام رسیده و کم کم به داغ‌ترین مسابقات دنیای فوتبال نزدیک می‌شویم. به همین مناسبت، سونی هم نخواسته از قافله عقب بماند و یک تم رایگان برای دیوایس‌های اکسپریا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

مرحله گروهی جام‌ جهانی تازه به اتمام رسیده و کم کم به داغ‌ترین مسابقات دنیای فوتبال نزدیک می‌شویم. به همین مناسبت، سونی هم نخواسته از قافله عقب بماند و یک تم رایگان برای دیوایس‌های اکسپریا و مخصوص عشاق فوتبال معرفی کرده است.

تم اکسپریا

تم Xperia Football 2018 فضای موبایل‌تان را به شکل یک زمین چمن مینیاتوری درمی‌آورد که در آن آیکن‌های اندروید با چیزهایی مثل توپ و پرچم کرنر جایگزین شده‌اند. ضمنا در صفحه لاک اسکرین هم می‌توانید انیمیشنی از پرچم ۳۲ کشور شرکت‌کننده در جام جهانی مشاهده کنید.

این تم رایگان فقط و فقط برای دیوایس‌های اکسپریای سونی منتشر شده و تنها از اندروید ۵.۰ (لالی پاپ) به بالا پشتیبانی به عمل می‌آورد. با نصب این تم علاوه بر آیکن‌های جدید و پرچم‌هایی که گفتیم، تغییراتی در نوار وضعیت، آیکن پوشه‌ها، دکمه‌های ناوبری، ترکیب‌بندی رنگ و والپیپرها هم مشاهده خواهید کرد.

در انتها اشاره به این نکته بد نیست که بسته به نسخه اندرویدی که استفاده می‌کنید، ممکن است تم Football 2018 روی موبایل شما با تصاویری که در پلی استور می‌بینید اندکی تفاوت داشته باشد.

تم جدید اکسپریا را می‌توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی