ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

رندر و اطلاعاتی از گلکسی نوت 9 منتشر شد؛ شارژ نه چندان سریع

گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ که قرار است به طور رسمی در 18 مرداد ماه معرفی شود، حتی از گلکسی اس 7 و اس 7 اج نیز سریعتر شارژ نخواهد شد. این موضوع را یکی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ که قرار است به طور رسمی در 18 مرداد ماه معرفی شود، حتی از گلکسی اس 7 و اس 7 اج نیز سریعتر شارژ نخواهد شد.

این موضوع را یکی از صادر کنندگان گواهینامه محصول در چین و در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده. در واقع گفته شده که گلکسی نوت 9 از هر دستگاهی که سامسونگ بعد از سال 2015 عرضه کرده سریعتر شارژ نمی شود.

به گزارش وبسایت اندروید هدلاین گوشی پرچمدار آتی سامسونگ با شارژر مدل EP-TA200 همراه خواهد شد که حداکثر قدرتی در حدود 10 وات را ارائه می دهد. به این ترتیب سرعت شارژ گلکسی نوت 9 با این شارژر نسبت به شارژرهای ارائه شده برای گوشی های سری گلکسی اس 8، اس 7 و نوت 8 سریعتر نیست.

در حالی که گواهینامه محصول اشاره به پشتیبانی از 9 ولت و 1.67 آمپر یا به عبارتی 15.03 وات برای این شارژر دارد، محدودیت عملی راهکارهای سامسونگ موجب می شوند این میزان به 10 وات محدود شود؛ همان میزانی که سامسونگ برای گلکسی اس 9 و نسخه پلاس آن در نظر گرفته است.

مشابه با تمامی پرچمداران اخیر سامسونگ، گلکسی نوت 9 نیز از نسخه 3.0 شارژ سریع کوالکام (QC 3.0) یا فناوری جدیدتری بهره نخواهد برد و به نظر می رسد این موضوع به دلیل هماهنگی نسخه های بهره مند از چیپست اسنپدراگون 845 با نسخه های دارای اگزینوس 9810 (با قابلیت شارژ سریع ویژه سامسونگ با نام Fast Adaptive Charging) باشد.

به این ترتیب این گوشی ها با فناوری شارژ سریع ویژه سامسونگ، یا «Fast Adaptive Charging» همراه خواهند شد که در واقع یک تکنولوژی قدیمی تر و با کارایی کمتر، بر اساس نسخه 2.0 شارژ سریع کوالکام است.

بر اساس آنچه که پیش از این اعلام شده گلکسی نوت 9 احتمالاً با یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد شد. در این صورت زمان شارژ بیشتری نسبت به گلکسی نوت 8 مجهز به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی نیاز خواهد داشت.

گلکسی نوت 9

علاوه بر این رندری از قاب گلکسی نوت 9 منتشر شده که بر اساس آن محل قرار گیری حسگر اثر انگشت مشابه با همان مواردی که پیش از این اعلام شده بود، در زیر دوربین دوگانه اصلی به نظر می رسد.

بر اساس گمانه زنی ها انتظار داریم گلکسی نوت 9 از رم 6 گیگابایت به همراه حافظه داخلی 64 گیگابایت بهره مند باشد. همچنین احتمالاً شاهد مدلی با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایتی خواهیم بود.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی نوت 8 توسط دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی