ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هیدروژن وان
تکنولوژی

موبایل هیدروژن وان در گیک بنچ رویت شد

در حالی که دو ماه به رونمایی از موبایل منحصر به فرد رد هیدروژن وان باقی مانده، ردپایی از این اسمارت فون در گیک بنچ رویت شده که برخی از مشخصات آن را به نمایش می گذارد. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

در حالی که دو ماه به رونمایی از موبایل منحصر به فرد رد هیدروژن وان باقی مانده، ردپایی از این اسمارت فون در گیک بنچ رویت شده که برخی از مشخصات آن را به نمایش می گذارد.

همانطور که در شایعات قبلی به آن اشاره شده بود هیدروژن وان مجهز به اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت رم است که در تست تک هسته ای امتیاز ۱۹۴۶ و در بخش چند هسته ای امتیاز ۵۸۲۰ را به ارمغان آورده اند.

کمپانی RED که در تولید دوربین دستی بر آتش دارد اسمارت فون خود را به نمایشگر ۵.۷ اینچی هولوگرافیک مجهز کرده که طبق ادعای سازنده از لحاظ رزولوشن تصویر قابل رقابت با نمایشگر رتینای اپل بوده و با بهره گیری از فناوری نانو محتوا را در حالت های ۲ و ۳ بعدی به نمایش می گذارد. علاوه بر این به لطف فرمت هولوگرافیک اختصاصی RED که از طریق بروزرسانی در اختیار کاربران قرار می گیرد، امکان تصویربرداری یا مکالمه تصویری با فرمت سه بعدی نیز میسر خواهد شد.Hydrogen One

از دیگر قابلیت های هیدروژن وان می توان به نمایش محتوای واقعیت افزوده یا مجازی در قابلیت های ۲ و ۳ بعدی، باتری قدرتمند ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و درگاه سیم کارت هیبرید اشاره کرد.

بدنه هیدروژن وان دارای لبه های مخصوصی است که مخصوص جای انگشتان است و در دست گرفتن موبایل را برای همه ساده تر می کند. برای مقایسه می توانید در تصاویر ببینید که این اسمارت فون حتی از وان پلاس ۵ و آیفون ۷ پلاس نیز کمی بزرگ تر است، بنابراین نیاز است تا در دست گرفتن آن هم ساده تر شود.

این موبایل قرار است در دو مدل عرضه شود که از نظر بدنه با یکدیگر تفاوت دارند. نسخه معمولی دستگاه از بدنه ای آلومینیومی بهره برده و با قیمت ۱۲۹۵ دلار در سایت کمپانی سازنده به فروش می رسد، این در حالی است که نسخه پریمیوم با بدنه تیتانیومی ۱۵۹۵ دلار قیمت خورده است.

تماشا کنید: اولین نگاه به موبایل هیدروژن وان با قابلیت نمایش تصاویر هولوگرافیک

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • | ۹ تیر ۱۳۹۷

    WTH????

  • sobhan da
    sobhan da | ۹ تیر ۱۳۹۷

    WOW ?

مطالب پیشنهادی