ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جشنواره تابستان پرستاره هوآوی آغاز شد

هواوی همزمان با آغاز فصل تعطیلات، جشنواره «تابستان پرستاره» را برای خریداران خود در نظر گرفته است. در این جشنواره که تا ۴ مردادماه ادامه دارد، با خرید گوشی های منتخب از فروشگاه های هواوی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

هواوی همزمان با آغاز فصل تعطیلات، جشنواره «تابستان پرستاره» را برای خریداران خود در نظر گرفته است. در این جشنواره که تا ۴ مردادماه ادامه دارد، با خرید گوشی های منتخب از فروشگاه های هواوی از شانس شرکت در قرعه کشی هفتگی و دریافت جایزه نیز بهره مند می شوید. هواوی برای خریداران محصولات خود در اولین ماه تابستان جوایز متنوعی در نظر گرفته که از جمله آنها می توانیم به ده ها گوشی P20 Pro (بررسی دیجیاتو)، پاور بانک هواوی، ترازوی هوشمند هواوی، بسته خدمات ویژه ۶ ماهه و موارد دیگر اشاره کرد.

گوشی های منتخب که در این جشنواره عرضه می شوند به شرح زیر هستند:

  • وای 5 پرایم 2018
  • وای 7 پرایم 2018
  • نوا 3e
  • میت 10 لایت
  • میت 10
  • میت 10 پرو

همه این محصولات مدل های جدیدی هستند که هواوی وارد بازار کرده است، از جمله دو پرچمدار جدید میت 10 (بررسی دیجیاتو) و میت 10 پرو (بررسی دیجیاتو) که در طول مدت جشنواره با تخفیف ویژه به فروش می رسند. این دو تلفن هوشمند به برخی از آخرین دستیافته های هواوی در دنیای موبایل مجهز هستند، از جمله چیپست پرچمدار جدید این شرکت که به موتور پردازش هوشمند مجهز است و دوربین دوگانه که می تواند به شکل خودکار سوژه را تشخیص دهد و بهترین افکت ها را بر اساس آن اعمال نماید.

Y5 Prime (بررسی دیجیاتو) و Y7 Prime (بررسی دیجیاتو) جدید هواوی دو محصول از سری اقتصادی این شرکت هستند که نسخه بهبود یافته از نسل قبلی به حساب می آیند و برای سال ۲۰۱۸ به روز شده اند. نوا 3e (بررسی دیجیاتو) نیز گوشی جدید دیگری است که در برخی از بازارها با نام نسخه lite از مدل P20 به فروش می رسد. این محصول میان رده مثل پرچمداران اخیر بازار به صفحه نمایش کم حاشیه مجهز است و می تواند قفل دستگاه را با اسکن کردن چهره شما باز کند.

برای آشنایی بیشتر با خصوصیات هر محصول می توانید به بررسی آن در دیجیاتو مراجعه فرمایید. اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره «تابستان پر ستاره» نیز در وبسایت این جشنواره موجود است. در پایان ناگفته نماند که برای شرکت در قرعه کشی باید گوشی های منتخب را از فروشگاه هایی که هواوی اعلام کرده خریداری نمایید و سپس اطلاعات آنها را در وبسایت جشنواره وارد کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pars
    pars | ۹ تیر ۱۳۹۷

    وای 5 پرایم 2018 تو لیسته ولی اصلا تو بازار نیست که !

مطالب پیشنهادی