ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ دکس
تکنولوژی

پشتیبانی از دو نمایشگر به داک سامسونگ دکس می آید

سامسونگ دکس قرار است در آینده از نمایشگرهای دوگانه پشتیبانی کند و بر اساس گزارش ها احتمالاً تبلت آتی کمپانی، گلگسی تب اس 4 نیز از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد. داک های دکس سامسونگ ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

سامسونگ دکس قرار است در آینده از نمایشگرهای دوگانه پشتیبانی کند و بر اساس گزارش ها احتمالاً تبلت آتی کمپانی، گلگسی تب اس 4 نیز از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد.

داک های دکس سامسونگ امکان اتصال نمایشگر به گوشی های پرچمدار سری گلکسی را فراهم می کنند. علاوه بر این کاربران امکان شارژ همزمان دستگاه نیز فراهم خواهد شد.

به گزارش وبسایت سم موبایل با استفاده از داک دکس نمایشگر تبلت به عنوان نمایشگر دوم عمل خواهد کرد. با این حال مشخص نشده که سیستم نمایشگر دوگانه مورد بحث به چه صورت عمل خواهد کرد.

سامسونگ دکس

باید اشاره کرد که در بین مواردی که سامسونگ پیش از این معرفی کرده، نه طرح داک دکس اخیر و نه مدل های دیگر نمی توانند زاویه قرارگیری مناسبی را برای تبلت ها ارائه دهند، در نتیجه مشخص نیست تبلت قرار است به چه صورت از دکس فعلی بهره ببرد.

شاید سامسونگ انتظار دارد کاربران کاور ویژه مجهز به کیبوردی را که به تازگی اطلاعاتی از آن فاش شده بود به همراه گلگسی تب اس 4 خریداری کنند. انتظار می رود این کاور به همراه تبلت مذکور رونمایی شود. کاور مورد بحث احتمالاً زاویه دید بهتری را برای گلکسی تب اس 4 فراهم خواهد کرد.

به تازگی و با به عرضه به روز رسانی اندروید 8.0، سامسونگ قابلیت های جدیدی را به دکس افزوده بود که یکی از مفیدترین آنها استفاده از نمایشگر گوشی هوشمد به عنوان ترک پد بود. به نظر می رسد اضافه کردن قابلیت نمایشگر دوم می تواند قدم بعدی در راه بهبود کارایی دکس باشد.

انتظار می رود گلکسی تب اس 4 در اواخر ماه آگوست (اوایل شهریور) و احتمالاً در رویداد IFA برلین معرفی شود. علاوه بر این احتمالاً در همان زمان نیز شاهد عرضه به روز رسانی جدیدی برای پرچمداران سری گلکسی اس و نیز گلکسی نوت به منظور پشتیبانی از دو نمایشگر به واسطه دکس خواهیم بود. گلکسی تب اس 4 احتمالاً از نمایشگری 10.5 اینچی به همراه چیپست اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند خواهد بود.

تماشا کنید: مقایسه ماکت آیفون های ۲۰۱۸ با آیفون ۷ پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی