ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون های ۲۰۱۸
تکنولوژی

مقایسه ماکت آیفون های ۲۰۱۸ با آیفون ۷ پلاس [تماشا کنید]

سازندگان این ویدئو با طراحی ماکت هایی از آیفون های نسل بعد در پی نمایش تفاوت های آیفون های فعلی و مدل های ۲۰۱۸ هستند. اگرچه هنوز چند ماه با رونمایی از آیفون های ۲۰۱۸ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

سازندگان این ویدئو با طراحی ماکت هایی از آیفون های نسل بعد در پی نمایش تفاوت های آیفون های فعلی و مدل های ۲۰۱۸ هستند.

اگرچه هنوز چند ماه با رونمایی از آیفون های ۲۰۱۸ فاصله داریم اما با توجه به وجود شایعات و فرضیات منطقی دلیلی ندارد که درباره آنها به بحث و تبادل نظر نپردازیم.

وب سایت 9to5mac که در زمینه خبرهای پیرامون کمپانی اپل فعالیت دارد اخیرا اقدام به انتشار ویدئویی از ماکت های نسل آتی آیفون کرده که در آن شاهد مقایسه آیفون ۷ پلاس با ماکت های آیفون ۱۰ پلاس و آیفون ۹ هستیم.

همانطور که مشاهده می کنید آیفون ۱۰ پلاس ابعادی مشابه با آیفون ۷ پلاس دارد. این مساله با شایعات فعلی پیرامون حذف حاشیه های نمایشگر و افزایش سایز صفحه نمایش آیفون ۱۰ پلاس به ۶.۵ اینچ مطابقت دارد.

در این ویدئو آیفون ۹ ابعاد کوچکتری دارد که در دست گرفتن آن را تسهیل می کند با این حال این اسمارت فون به لطف کاهش لبه های اضافی پنل جلو از نمایشگری ۶.۱ اینچ برخوردار خواهد بود. بر اساس مفروضات فعلی انتظار می رود که قیمت آیفون ۹ نسبت به مدل های دیگر کمتر بوده و حدود ۷۰۰ دلار باشد. هرچند این بهای پایین به معنی تعبیه پنل های LCD به جای نمایشگرهای OLED خواهد بود.

در این ویدئو شاهد کیس های محافظی هستیم که با ماکت ها تطابق دارند. پیش از این هم شاهد انتشار تصاویری از تجهیزات جانبی آیفون های ۲۰۱۸ بوده ایم که نشان دهنده اطمینان سازندگان آنها از مشخصات و ابعاد محصولات این کمپانی پیش از رونمایی رسمی است. آیفون های ۲۰۱۸

علی رغم وجود ظن و گمان های پیرامون تاخیر در معرفی آیفون ۹، مینگ چی کو تحلیلگر با سابقه مسائل مربوط به اپل مدعی شده که عرضه نسخه سوم برخلاف پیش بینی های قبلی به تعویق نیفتاده و همراه با دو مدل دیگر در شهریور ماه صورت می گیرد. علاوه بر این کو پیش بینی کرده که این مدل به خاطر برخورداری از امکانات مشابه به آیفون ۱۰ و قیمت حدودی ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلاری اش بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی