ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمداران سال ۲۰۱۷ سامسونگ به قابلیت‌های گلکسی اس 9 مجهز می‌شوند

اخیراً به روزرسانی امنیتی جدیدی برای پرچمداران سال ۲۰۱۷ سامسونگ منتشر شده و بدین شکل قابلیت تازه‌ای که پیش از این شرکت کره‌ای تنها به صورت اختصاصی در گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

اخیراً به روزرسانی امنیتی جدیدی برای پرچمداران سال ۲۰۱۷ سامسونگ منتشر شده و بدین شکل قابلیت تازه‌ای که پیش از این شرکت کره‌ای تنها به صورت اختصاصی در گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس تعبیه کرده بود را به موبایل‌های گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 اضافه شده است.

همانطور که می‌دانید پرچمداران فعلی سامسونگ به قابلیت منحصر به فردی مجهز بودند و کاربر قادر بود یک ویدیوی به خصوص را به عنوان تصویر لاک اسکرین خود انتخاب کند. البته این قابلیت علیرغم اضافه کردن جذابیت ‌های ظاهری به موبایل‌ کاربر، از یک نکته بسیار منفی نیز رنج می‌برد چرا که این ویژگی به طرز شگفت آوری قادر بود باتری این دو موبایل را مصرف کند.

اکنون به نظر می‌رسد که سامسونگ این ویژگی را با آپدیت اخیرش به پرچمداران سال پیش خود ارسال نموده تا آنها نیز از این قابلیت منحصر به فرد اما پر مصرف بهره مند شوند.

در هر حال اگر یکی گوشی‌های اشاره شده در اختیار دارید و به روز رسانی جدید امنیتی کمپانی کره‌ای را نیز دریافت کرده اید، می‌توانید برای تست عملکرد این قابلیت جدید با رفتن به قسمت تم گوشی‌ خود، گزینه‌های از پیش تایین شده‌ای را برای لاک اسکرین موبایلتان انتخاب کنید.

در غیر این صورت قادر خواهید بود ویدیوی دلخواهتان در گالری را انتخاب کرده و پس از مدت کوتاهی، به مشاهده‌ی همان ویدیو در صفحه ی لاک اسکرین خود مشغول شوید.

البته هنوز این احتمال وجود دارد که به روزرسانی‌ امنیتی یاد شده برای برخی گوشی‌های گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 ارسال نشده باشد اما به هر صورت پس از دریافت آنها، قادر خواهید بود از ویژگی منحصر به فرد پرچمداران فعلی سامسونگ در گوشی‌ های قدیمیتر لذت ببرید.

 

تماشا کنید: تیزر رسمی سامسونگ از قابلیت های ویدیوی فوق آهسته گلکسی اس 9

تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی تازه سامسونگ برای دوربین گلکسی اس 9 را تماشا کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • سیدمحمدرضا ذوقی
    سیدمحمدرضا ذوقی | ۱۰ تیر ۱۳۹۷

    از وقتی اندروید ۸ برای S7 Edge اومده مصرف باتری گوشی به شدت بالا رفته و گوشی طوری داغ میشه که نمیتونی دستت بگیری.
    دیجیاتو یه تحقیقی بکن، خیلی ها این مشکل رو دارن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی