ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصولات آتی هواوی: موبایل گیمینگ و گوشی هوشمند تاشو

هواوی به تازگی از برخی طرح های هیجان انگیز خود برای آینده خبر داده. «Jim Xu» مدیر مصرف کنندگان کمپانی تأیید کرده که در نیمه دوم سال جاری میلادی، گوشی گیمینگ هواوی عرضه خواهد شد. ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

هواوی به تازگی از برخی طرح های هیجان انگیز خود برای آینده خبر داده. «Jim Xu» مدیر مصرف کنندگان کمپانی تأیید کرده که در نیمه دوم سال جاری میلادی، گوشی گیمینگ هواوی عرضه خواهد شد.

با این حال اطلاعات بیشتر دیگری در مورد این گوشی اعلام نشده، به استثنای اینکه موبایل مورد بحث در زمان عرضه از قابلیت GPU Turbo بهره مند خواهد بود. به واسطه این  قابلیت قدرت گرافیکی تا 60 درصد افزایش می یابد در حالی که مصرف انرژی 30 درصد کم می شود.

از دیگر رقبای هواوی که تاکنون از گوشی های گیمینگ رونمایی کرده اند می توان به ایسوس و ریزر اشاره کرد. ایسوس گوشی ROG Phone را در اواسط خرداد ماه معرفی کرده بود و ریزر فون نیز در آبان ماه سال 96 رونمایی شده بود.

علاوه بر این اعلام شده که کمپانی چینی مورد بحث قصد دارد گوشی هوشمند تاشوی خود را در سال 2019 معرفی کند. در این حوزه نیز هواوی رقبای قدری دارد. سامسونگ یکی از اصلی ترین بازیگران این حوزه است که به طور رسمی خبر از کار روی گوشی تاشوی آتی خود داده که آن هم قرار است در سال 2019 رونمایی شود. علاوه بر سامسونگ، پتنتی از موتورولا مشاهده شده بود که خبر از یک گوشی هوشنمد تاشو می داد.

تصویر تیتر مطلب مربوط به هواوی پی 20 پرو است.

 

تماشا کنید: با باراک اوباما در بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn به جنگ شیاطین بروید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی