ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر آیفون ۱۰
تکنولوژی

یکی از آیفون های 2018 احتمالاً از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد

شمارش معکوس برای عرضه آیفون 2018 شروع شده؛ گوشی هایی که انتظار می رود در شهریور ماه رونمایی شوند و بنا بر گزارشی جدید شاید برخی از آنها برای اولین بار از دو سیم کارت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

شمارش معکوس برای عرضه آیفون 2018 شروع شده؛ گوشی هایی که انتظار می رود در شهریور ماه رونمایی شوند و بنا بر گزارشی جدید شاید برخی از آنها برای اولین بار از دو سیم کارت پشتیبانی کنند.

بر اساس گمانه زنی های پیشین انتظار می رود گوشی های آیفون 2018 در سه مدل معرفی شوند؛ یک جایگزین برای آیفون 10 با نمایشگری 5.8 اینچی، یک مدل پلاس با نمایشگری 6.4 یا 6.5 اینچی و در نهایت یک آیفون ارزان قیمت تر (شاید با نام آیفون 9) با نمایشگر LCD و 6.1 اینچی. دو مدل اول که گران قیمت تر هستند دارای نمایشگرهای OLED خواهند بود.

بنا بر ادعای منبعی چینی و به نقل از وبسایت تک رادار برخی از مدل های عرضه شده در تعدادی از کشورها از دو سیم کارت پشتیبانی خواهند کرد. با این حال مشخص نشده که کدام یک از این آیفون های 2018 با پشتیبانی از دو سیم کارت عرضه خواهند شد.

آیفون 2018

باید اشاره کرد 21st Century Business Herald که این خبر را اعلام کرده، تا پیش از این سابقه ای در زمینه پیش بینی در مورد محصولات سخت افزاری اپل نداشته است. به این ترتیب مشخص نیست که تا چه حد می توان آن را جدی در نظر گرفت، البته مینگ-چی کو در فروردین ماه مدعی شده بود که دو مدل از آیفون های سال جاری از دو سیم کارت پشتیبانی خواهند کرد.

استفاده از دو سیم کارت در گوشی های هوشمند قابلیتی محبوب در بسیاری از کشورهای در حال توسعه است. این موضوع یکی از دلایل محبوبیت بیشتر گوشی های اندرویدی در مقایسه با آیفون ها در بسیاری از کشورهای به غیر از ایالات متحده به شمار می رود. البته باید اشاره کرد که دلیل دیگر این مسئله به عدم تمایل اپراتورهای غربی به ارائه گوشی های دو سیم کارت مربوط می شود.

 

تماشا کنید: مقایسه ماکت آیفون های ۲۰۱۸ با آیفون ۷ پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali00000000
    ali00000000 | ۱۰ تیر ۱۳۹۷

    واقعا اپل لطف بزرگی در حق مشتریانش خواهد کرد که اونها را همواره جزو بروز ترین کاربران دنیا که از تکنولوژی نوین بهره میبرند قرار خواهد داد (اپل جان فکراینو نمیکنی که با این تکنولوژی که عرضه میکنی ما از شدت هیجان سکته کنیم واقعا چقدر بروز??????????????

مطالب پیشنهادی