ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پرداخت هاى درون برنامه اى سری فیفا تغییر خواهند کرد

طی سالی که گذشت بسیاری خرید پک های بخش Ultimate Team سری فیفا را یک نوع قمار کردن می دانستند و در همین راستا انتقادهای زیادی به الکترونیک آرتز به عنوان ناشر این سری وارد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

طی سالی که گذشت بسیاری خرید پک های بخش Ultimate Team سری فیفا را یک نوع قمار کردن می دانستند و در همین راستا انتقادهای زیادی به الکترونیک آرتز به عنوان ناشر این سری وارد شد.

حال یکی از سران ارشد این کمپانی اعلام کرده که قرار است در فیفا 19، کاربران از آن چه که در پک های Ultimate Team نصیبشان می شود آگاه شوند و در نتیجه تاثیر شانس در دریافت بسته های بهتر یا بدتری از بازیکنان فوتبال، کمتر از گذشته خواهد بود.

البته هنوز به طور کامل مشخص نشده است که چنین موضوعی به چه صورت به اطلاع کاربران بازی خواهد رسید و انتظار می رود با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی، اطلاعات بیشتری در رابطه با این قضیه در دسترس قرار گیرند.

پیش از این مدیر اجرایی الکترونیک آرتز یعنی اندرو ویلسون گفته بود که از آن جایی راهی برای تبدیل آیتم های سری بازی های ورزشی این شرکت به پول واقعی وجود ندارد، پس خرید پک های مختلف در این بازی ها قمار محسوب نمی شود.

فیفا 19

البته سازمان های نظارتی نظر دیگری در رابطه با این موضوع داشتند. به تازگی در بعضی از کشورها مانند اتریش، بلژیک، کره جنوبی و سوئد قوانین سخت گیرانه ای در رابطه با وجود لوت باکس در بازی ها به اجرا گذاشته شده اند.

در همین راستا چندماه پیش بود که سازمان ERSB که به رده بندی سنی بازی های ویدیویی می پردازد، اعلام کرد که از این پس با برچسب جدیدی روی جلد بازی ها،حضور پرداخت های درون برنامه ای را به اطلاع خریداران این عناوین خواهد رساند.

این اولین باری نیست که الکترونیک آرتز درگیر حواشی مرتبط با پرداخت های درون برنامه ای می شود. به دلیل وجود پرداخت های درون برنامه ای به صورت غیر منصفانه در بازی Star Wars Battlefront 2، سهام این کمپانی افت شدیدی کرد و کار به جایی رسید که EA مجبور به تغییر سیاست های خود در این زمینه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی