ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iOS 12
تکنولوژی

نتایج تست‌ها نشان می‌دهد که iOS 12 روی سرعت آیفون‌های قدیمی اثر مثبت دارد

یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که امسال هنگام رونمایی از iOS 12 عنوان شد، تأثیر مستقیم آن بر افزایش سرعت آیفون‌های قدیمی بود. کریگ فدریگی، معاون محصولات نرم‌افزاری اپل در رویداد WWDC از تأثیرات مثبت iOS ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که امسال هنگام رونمایی از iOS 12 عنوان شد، تأثیر مستقیم آن بر افزایش سرعت آیفون‌های قدیمی بود. کریگ فدریگی، معاون محصولات نرم‌افزاری اپل در رویداد WWDC از تأثیرات مثبت iOS 12 روی پرفرمنس آیفون و آیپد سخن گفت و ادعا کرد که با این نسخه سیستم عامل، اپلیکیشن‌ها ۴۰ درصد سریع‌تر و کیبورد ۵۰ درصد سریع‌تر از گذشته روی صفحه ظاهر می‌شود.

آمار و ارقامی که اعلام شد، در مقایسه با دستگاهی است که iOS 11.4 را اجرا می‌کند و تا امروز در حد ادعا بوده است. اما وبسایت CNET برای تأیید صحت و سقم این ادعا، اخیرا تستی انجام داده که سرعت iOS 12 را با iOS 11.4 مقایسه می‌کند. این تست روی دو آیفون 5s شانزده گیگابایتی با شرایط یکسان انجام شده تا نتیجه حاصله عادلانه باشد.

به گزارش سی نت، به نظر می‌رسد که بخش اعظم ادعاهای اپل درست از آب درآمده. آیفونی که در این تست iOS 12 را اجرا می‌کرد توانست مرورگر سافاری را ۳.۵ ثانیه زودتر از دستگاه دیگر بارگذاری کند. این موضوع برای اپلیکیشن Mail هم صادق بود که البته این بار ۰.۲۵ ثانیه افزایش سرعت بارگذاری را شاهد بودیم.

اما در مورد دوربین، کیبورد در آی مسیج و سیری iOS 12 موفق شد که بارگذاری را به ترتیب ۰.۵ ثانیه، ۱ ثانیه و ۰.۵ ثانیه سریع‌تر از iOS 11.4 به اتمام برساند. با این اوصاف اگر همین ثبات فعلی در نسخه نهایی iOS 12 هم لحاظ شود، کاربران آیفون‌های قدیمی می‌توانند پاییز امسال شاهد افزایش سرعت کار با گوشی محبوب‌شان باشند.

وبسایت سی نت ویدیویی از تست خود را منتشر کرده که تماشایش خالی از لطف نیست. توصیه می‌کنیم در ادامه حتما این تست دقیق و اصولی را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی